،

نخستین تصاویر قاب گوشی آیفون SE 4 اپل

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
نخستین تصاویر قاب گوشی آیفون SE 4 اپل

شرکت اپل علاوه بر توسعه سری آیفون 16، یک آیفون دیگر هم در دست توسعه دارد و آن آیفون SE 4 است. گوشی اقتصادی این برند که قرار بوده سال 2025 از راه برسد و تاکنون شایعات بسیاری درباره این تلفن هوشمند دریافت کردیم.

به تازگی کاربر MajinBuOfficial شبکه اجتماعی ایکس، تصاویر قاب این تلفن هوشمند را فاش کرده که طراحی اولیه دستگاه را به ما نشان می‌دهد. این قاب نشان داده که گوشی به یک حسگر دوربین عقب بزرگ مجهز بوده و در جلو نیز حسگرهای دوربین سلفی و فیس آیدی تعبیه شد.

قاب نشان می‌دهد گوشی به آیفون 13 شباهت دارد و آنچه که شایعات تاکنون اظهار داشتند، گویی حقیقت بوده است. اپل تصمیم دارد نسل جدید آیفون SE را به طراحی مدل‌های امروزی آیفون شبیه کند تا نسل‌های قبلی.

نسل قبلی این گوشی به آیفون 8 شبیه بود و وقت آن رسیده تا بروزرسانی در بخش طراحی این تلفن هوشمند به وجود بیاید. درباره تصویر قاب آشکار شده باید بیان داشت که یک سنسور دوربین را در عقب  آیفون SE 4 تعبیه خواهد شد. این سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود که با فلاش LED و میکروفون همراهی خواهد کرد. طراحی ماژول دوربین به آیفون XR شباهت دارد. همچنین دکمه تنظیم صدا در سمت چپ دستگاه تعبیه شده و در قسمت فوقانی دکمه تنظیم صدا یک بریدگی قرار دارد.

احتمالا این بریدگی برای کلید اکشن شایعه شده است که جایگزین کلید سایلنت شد. در سری آیفون 15 پرو اپل از کلید اکشن با قابلیت سفارشی سازی گسترده به جای کلید سایلنت استفاده کرد و با استقبال بزرگ هم مواجه شد.

طبق اطلاعات بدست آمده، گوشی جدید آیفون SE به نمایشگر 6.1 اینچی OLED، مودم 5G، پورت USB-C و ابعاد 147.7در71.5در7.7 میلیمتری مجهز است. آیفون SE نسل قبلی سال 2022 از راه رسید و وجود فاصله زمانی 3 ساله برای نسل جدید عجیب به نظر نمی‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این برند بزودی محصول خوش قیمت خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. تاکنون گزارش‌های مختلفی دریافت شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب اپل نرسید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *