،

عضو جدیدی از سری گوشی Redmi A3x در راه است

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
عضو جدیدی از سری گوشی Redmi A3x در راه است

شیائومی در حال توسعه عضو جدیدی از سری گوشی Redmi A3x بوده که بزودی معرفی خواهد شد. این گوشی توسط سایت Gizmochina کشف شد و خبر از آن می‌دهد که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

انتظار داریم این مدل نخستین بار راهی بازار هند شود، بازاری که همیشه خواستگاه گوشی‌های اقتصادی و منحصربفرد شیائومی است. مشخصات دقیق دستگاه فاش نشده و انتظار داریم در بیشتر موارد شبیه به Redmi A3 اخیر باشد.

گوشی‌های سری Redmi A عمدتا نیازهای ارتباطی را برآورده می‌کنند، هرچند قدرتمند یا رده بالا و گران نیستند. تمرکز کاربری آنها عمدتا برای مرور اینترنت، برقراری تماس، فعالیت در پیام‌رسان و برخی دیگر است.

گوشی اخیرا معرفی شده Redmi A3 شباهتی به A2 در مشخصات داشت، هر چند ردمی ظاهری متفاوت و جذاب‌تر به آن بخشید. عضو جدید سری ردمی A3 قطعا تفاوتی با مدل استاندارد دارد و باید منتظر ماند تا شرکت شیائومی آن را معرفی کند.

پیشتر بود که پوکو ریبرند همین مدل را با نام پوکو C61 عرضه کرد. Redmi A3x دارای شماره مدل‌های «24048RN6CG» و «24048RN6CI» بوده و عدد 2404 در ابتدای شماره مدل به عرضه در آوریل 2024 اشاره دارد.

این گوشی هوشمند در ماه آوریل به طور حتم رونمایی می‌شود و باید طی همین ماه شاهد انتشار اطلاعاتی قبل از رونمایی باشیم. علاوه بر این، حروف “G” و “I” در انتهای شماره مدل، به مناطقی که قرار بوده برسد، اشاره دارد.

گوشی Redmi A3x بدون شک در بازار جهانی و هند به فروش می‌رسد. ما اطلاعاتی از Redmi A3x نداریم، اما همانطور که در بالا گفته شده، انتظار داریم که ویژگی‌های مشابهی با Redmi A3 پیدا کند.

ردمی هر سال مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. از مدل اقتصادی گرفته تا پرچمدار که هیجان انگیز بوده و توانسته موردتوجه قرار گیرد. برند چینی سعی کرده تا سبد محصول خود را گسترش دهد و این کمپانی به دنبال عرضه محصولاتی هیجان انگیز و خوش قیمت است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود ردمی چه برنامه‌ای در سر دارد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به تایید برسد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *