،

سری جدید رایانه‌های شخصی یکپارچه Modern ام اس آی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
سری جدید رایانه‌های شخصی یکپارچه Modern ام اس آی معرفی شد

شرکت MSI به تازگی اعلام کرد که دو مدل جدید به سری رایانه‌های شخصی یکپارچه Modern ام اس آی این برند افزوده شد. دو مدلی که AM242 و AM272 نام دارد و برای تولیدکنندگان محتوا تدارک دیده شد.

البته این سری سه مدل Modern AM242 1M، AM242TP 1M و AM272P 12M دارد. هر سه مدل با پردازنده‌های اینتل  Core i3 100U، i5 120U و i7 150U کم مصرف قابل تهیه هستند. این چیپ‌ها انعطاف پذیری قابل توجهی در قدرت محاسباتی دارند. هر مدل تا 64 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 5200 مگاهرتز را دربرگرفته و گزینه‌ای هم برای حافظه اس اس دی NVMe  و حافظه اضافی HDD تدارک دیده شده است.

سری رایانه‌های شخصی یکپارچه Modern که شامل AM242 1M و AM242TP M1 می‌شود، هر دو به  صفحه نمایش 23.8 اینچی IPS با وضوح FHD و فناوری MSI Anti-Flicker تجهیز شدند. البته تفاوتی هم وجود دارد این است که نمایشگر AM242TP M1 قابلیت لمسی دارد.

 AM272P 12M نیز چنین پنلی داشته و با سایز 27 اینچ قابل تهیه بوده و خبری از قابلیت لمسی نیست. این سیستم دارای 2 بلندگوی داخلی 2.5 واتی و وب کم Full HD در رایانه شخصی بوده که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در سایر مشخصات این سیستم‌ها قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 به همراه پورت‌هایی چون USB 3.2 Gen 2 و HDMI را دارند. در بخش امنیت داده، هر مدل از ماژول پلتفرم قابل اعتماد گسسته 2.0 بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های دیگر باید به MSI AI Engine و Cloud Center جهت بهبود عملکرد و تسهیل مدیریت داده‌ها در چندین دستگاه اشاره کرد.

متاسفانه MSI قیمت و تاریخ عرضه را اعلام نکرد و انتظار داریم بزودی جزئیات تکمیلی اعلام شود. MSI هر سال نسل جدیدی از سیستم‌های رایانه‌ای یکپارچه خود را معرفی کرده که دارای طراحی قابل توجه و سخت افزار قوی هستند.

پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدیدی رونمایی شود که MSI سعی دارد به عرضه آنها در بازارهای مختلفی بپردازد. این برند تایوانی در نظر دارد بزودی این رایانه‌های شخصی را در مناطقی چون چین و اروپا عرضه کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *