،

هدفون جدید آئودیوتکنیا ATH-TWX7 معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هدفون جدید آئودیوتکنیا ATH-TWX7 معرفی شد

شرکت آئودیوتکنیا به تازگی از هدفون جدید ATH-TWX7 خود رونمایی کرد. هدفونی با طراحی جذاب که قابلیت حذف نویز هم برای آن تدارک دیده شده است. این گجت پوشیدنی به درایورهای 5.8 میلیمتری مجهز شده و با قیمت 176 دلار به فروش می‌رسد. البته برند این مدل را نخستین بار در CES 2024 معرفی کرد و اکنون راهی بازار چین شد و از طریق فروشگاه JD.com قابل تهیه است.

ATH-TWX7 آئودیوتکنیا طراحی جمع و جوری داشته که موجب می‌شود ارگونومیکی بالایی را شاهد بود. بنابراین در کاربری طولانی ناراحتی به دنبال داشته و از درون گوش هم سقوط نمی‌کند. نوک گوش هدفون مخروطی شکل بوده که نه تنها صدا را با وضوح بالایی ارائه می‌دهد، بلکه از درون گوش هم سقوطی نخواهد داشت.

مشخصات Audio-Technica ATH-TWX7

وزن هر گوشی 4.7 گرم بوده و کیس نیز وزن 47 گرمی دارد. این هدفون به  «فناوری حذف نویز دیجیتال هیبریدی» مجهز شده که از میکروفون‌های MEMS دوگانه برای ضبط صدا باکیفیت برخوردار است. همچنین باید به یک پردازشگر حذف نویز با دقت بالا برای کاهش نویز هم اشاره نمود.

 این هدفون به فناوری حذف نویز 38 دسی بل مجهز شد. در سوی دیگر جهت موقعیت‌هایی که برخی از صدای محیط ضروری بوده، هدفون حالت صدای محیطی پروضوحی را رقم می‌زند. این حالت شامل میکروفون‌ها برای دریافت صداهای محیطی بوده و موجب خواهد شد افراد هنگام پیاده‌روی از وضعیت بیرونی خود مطلع باشند.

شایان ذکر بوده که هدفون دارای درایورهای 5.8 میلی متری باکیفی بوده و شامل بلوتوث 5.1 هم می‌شود.   در سوی دیگر این یک حالت تأخیر کم برای انتقال بی‌وقفه صدا بوده، ایده‌آل برای تماشای ویدیو یا بازی بدون هیچ تاخیری. ناگفته نماند محصول آئودیوتکنیا به پشتیبانی از کدک‌های LDAC، AAC و SBC می‌پردازد.

در بخش عمر باتری، هدفون تا 6.5 ساعت عمرباتری داشته و با استفاده از قابلیت حذف نویز عمرباتری به همراه کیس به بیش از 20 ساعت می‌رسد. این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی کرده و با 15 دقیقه شارژ می‌تواند 60 دقیقه عمر باتری ارائه دهد.

در نهایت باید بیان داشت که هدفون ATH-TWX7 به ویژگی جالب اتصال چند دستگاهی مجهز است.  ناگفته نماند با برنامه اختصاصی «Connect»، کاربران می‌توانند تنظیمات و سفارشی‌سازی روی هدفون داشته باشد. این هدفون قابلیت نسبتا ضدآب IPX4 داشته و در برابر تعریق و باران مقاوم است.  

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *