،

پاوربانک 20 هزار میلی آمپری سامسونگ عرضه شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
پاوربانک 20 هزار میلی آمپری سامسونگ عرضه شد

سامسونگ پیشتر بود که پاوربانک 20 هزار میلی آمپرساعتی خود را در کره جنوبی معرفی کرد. اکنون این پاوربانک علاوه بر کره، راهی بازارهای دیگری چون چین شده است. این دستگاه به پورت USB-C مجهز بوده و شامل سرعت شارژ 45 واتی می‌شود. این پاوربانک 42 دلاری بوده و از طریق فروشگاه JD.com قابل تهیه است.

فروش در سایر بازارها از 2 آوریل انجام خواهد گرفت. پاوربانک 20000 میلی آمپری سامسونگ به سه پورت USB-C مجهز شده تا افراد بتوانند همزمان سه دستگاه را به آن متصل کنند و همچنین تا 45 وات قدرت ارائه برق دارد.

این پاوربانک قابلیت پشتیبانی از فناوری PD3.0 (Power Delivery) و PPS داشته و برای شارژ سریع‌تر دستگاه‌های سازگار هم از آن پشتیبانی خواهند کرد. پاوربانک هم با شارژ سریع 45 واتی

سازگاری داشته و ابعاد مدل 152 در 76 در 25 میلیمتر بوده و وزن 402 گرمی دارد.

 این پاوربانک از شارژ سریع Super-Fast 2.0 پشتیبانی داشته، فناوری که شارژ را برای دستگاه‌های سازگار سامسونگ و شخص ثالث از جمله خود پاور بانک سرعت می‌بخشد. سامسونگ بیان داشت که پاوربانک با مواد بازیافتی دارای گواهی UL تولید شده که موجب کاهش انتشار کربن می‌شود.

این پاوربانک دارای نمای بیرونی با 5.9 درصد محتوای بازیافتی بوده که 30 درصد آن از مواد بازیافتی ساخته شد. این پاوربانک با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها چون گوشی هوشمند و تبلت گلکسی و همچنین سایر مدل‌هایی که از شارژ USB-C پشتیبانی دارند، سازگار است.

این محصول سامسونگ دارای شارژ سریع 2.0 برای گلکسی نوت 10 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا، سری گلکسی اس 22، سری گلکسی اس 23، سری گلکسی اس 24 و گلکسی تب اس 7 و برخی دیگر است.

مشخص نیست پاوربانک مورد اشاره چه زمانی در سایر بازارها به فروش خواهد رسید و انتظار داریم بزودی برند کره‌ای آن را در مناطق دیگر هم عرضه کند. چین از جمله بازارهای بزرگ بوده که موجب شده تا بیشتر برندها به سراغ آن رفته و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *