،

اگر این شرکت، غافلگیرانه دست به ساخت گوشی بزند، باید آیفون 16 را فراموش کنید

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
احتمال تولید گوشی موبایل توسط DHI

DJI یکی از آن شرکت‌هایی است که مدام ما را غافلگیر می‌‍کند. این شهرت در ساخت بهترین پهپادها تقریباً در دهه گذشته موفق بوده است و به ما ثابت می‌کند که هیچ مشابه دیگری وجود ندارد که به نوآوری‌های آن در این زمینه نزدیک شود. با این حال، ما اغلب این سوال را می‌پرسیم که اگر DJI (دی‌جی‌آی یا شرکت نوآوری‌های علم و فناوری شرکت فناورانه چینی مستقر در شهر شنژن) یک گوشی هوشمند بسازد، چه؟

همه عاشق یک گوشی با دوربین خوب هستند. ما استدلال می‌کنیم که این همان ویژگی است که مردم وقتی به‌دنبال ارتقای گوشی خود هستند بیشتر به آن توجه می‌کنند، بنابراین موفقیت یک گوشی به‌شدت به عملکرد دوربین آن بستگی دارد. بهترین تلفن‌های دوربین امروزی شباهت‌های زیادی دارند، مانند محدوده دینامیکی عالی و کاربرد باورنکردنی‌شان، اما ما فکر می‌کنیم DJI می‌تواند به‌‍سرعت به یک اسب سرکش در صنعت تلفن همراه تبدیل شود. به‌‍خصوص وقتی به سابقه شرکت در رقابت در دسته‌های محصولات جدید نگاه می‌کنیم.

مطالب مرتبط: استفاده سامسونگ از دوربین‌های سونی در گوشی‌های خود

برخلاف Red و Panasonic دو شرکت سازنده دوربین که به یاد می‌آورم که با تلاش‌های‌شان برای گسترش محصولات خود با دستگاه‌هایی مانند Red Hydrogen One و Panasonic CM1 به‌‍شدت شکست خوردند، فکر می‌کنیم DJI می‌تواند عملکرد موفق‌تری در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد. ما در مورد آنچه آیفون 16 پرو برای اواخر امسال در نظر گرفته است، مشتاقیم، اما اپل، سامسونگ و گوگل بهتر است مراقب باشند زیرا یک گوشی هوشمند DJI می‌تواند یک گوشی بلندپروازانه باشد که می‌تواند برای سازندگان محتوا جذابیت زیادی داشته باشد.

یک جایگزین واقعی برای دوربین عکاسی

اکنون سال‌هاست بحث می‌کنم که چگونه بهترین تلفن‌های امروزی به‌طور موثر دوربین‌ها را منسوخ کرده‌اند. اما وقتی به موفقیت DJI Osmo Action 4 در تبدیل شدن به یک رقیب جدی در دنیای دوربین‌های اکشن نگاه می‌کنیم، فکر می‌کنیم که می‌تواند پایه و اساس یک گوشی هوشمند موفق باشد. این به این دلیل است که تجربه سخت‌افزاری و دوربین می‌تواند به سرعت به یک گوشی هوشمند تبدیل شود.

در بررسی DJI Osmo Action 4، متوجه شدیم که سنسور دوربین 1/1.3 اینچی عملکرد ویدیویی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که فیلم‌های 4K را به‌طور باورنکردنی ثابت نگه می‌دارد وقتی که حرکت زیادی وجود دارد. با استفاده از یک سنسور حتی بزرگتر همراه با میدان دید وسیع، DJI می‌تواند اساساً از همان تکنیک‌های binning پیکسلی استفاده کند که تلفن‌هایی مانند iPhone 15 با جلوه‌ای عالی استفاده می‌کنند، برای ارائه زوم با کیفیت اپتیکال با دوربین اصلی خود به‌منظور تقلید از دوربین تله فوتو اختصاصی.

در بخش ویدئو، یک گوشی هوشمند DJI می‌تواند با ارائه کنترل‌های دستی برای عکس‌ها و ویدیوها، همراه با نمایه رنگی صاف‌تر، نیازهای روزافزون علاقه‌مندان را برآورده کند تا به ویرایشگرهای ویدیو درجه‌بندی رنگ بهتری در پست بدهد. اگر این کافی نیست، گیمبال جدید DJI Pocket 3 نیز وجود دارد که باعث می‌شود به این فکر کنم که آیا می‌توان آن را به گونه‌ای مینیاتوری کرد تا پایداری بیشتری ارائه دهد. چیزی به اندازه دوربین تثبیت شده با گیمبال که در Zenfone ایسوس یافت می‌شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *