،

انتشار تصویر تیزری جدید از گوشی ریلمی جی تی نئو 6 SE

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار تصویر تیزری جدید از گوشی ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی در نظر دارد بزودی گوشی میان رده قدرتمند ریلمی جی تی نئو 6 SE خود را معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل منتشر شده و به تازگی جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند قاتل پرچمدار منتشر شد.

در تصویر تازه انتشاریافته، گوشی ریلمی GT Neo 6 SE در رنگ نقره‌ای به چشم می‌خورد که به عنوان نسخه Liquid Silver Knight شناخته می‌شود. این گوشی دارای روکش براق بوده و عقب آن بخش مات هم دارد.

دو حلقه دوربین تعبیه شده که کنار آن فلاش LED دوگانه هم به چشم می‌خورد. ریلمی همچنین فاش کرده که گوشی از نمایشگری دارای لبه خمیده و حفره دوربین سلفی وسط نمایشگر برخوردار است.

در سوی دیگر باید به پنل 8T از نوع LTPO ساخت BOE اشاره کرد که یک پنل OLED محسوب می‌شود. دستگاه دارای نمایشگری با شدت روشنایی 6000 نیتی بوده و از نرخ نوسایز 120 هرتز هم پشتیبانی دارد.

محصول ریلمی به یک باتری 5500 میلی آمپرساعتی مجهز است که شامل سرعت شارژ 100 واتی می‌شود. در بخش دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3، رم 16 گیگ، حافظه داخلی 1 ترابایتی و غیره پرداخت.

محصول ریلمی دارای دوربین عقب 50 مگاپیکسل با فناوری OIS است و سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر Realme UI 5 هم دارد. محصول ریلمی مشخص نیست چه زمانی رونمایی و عرضه خواهد شد و انتظار داریم هفته آینده در چین رسما معرفی شود.

ریلمی در تلاش بوده یک مدل پرچمدار از گوشی جی تی نئو 6 SE  را معرفی و عرضه کند که دارای چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 یا 8 اس نسل 3 است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه محصولی را بزودی رونمایی خواهد کرد.

ریلمی در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجه عرضه دارد. این برند چینی سابقه درخشانی در ارائه گوشی داشته و توانسته نظر مخاطب را با محصولات هیجان انگیز جلب کند.

به هر حال باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *