، ،

گوگل ترجمه هم‌زمان را با Circle to Search منتشر کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ویژگی ترجمه هم زمان گوگل با Circle to Search

هفته گذشته گوگل اعلام کرد که به‌زودی Circle را به Search ارتقا می‌دهد که یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی‌اس 24 است، با قابلیت ترجمه فوری محتوای روی صفحه از یک زبان به زبان دیگر، حتی اگر محتوا در قالب PDF باشد. . خب، این ویژگی بالاخره در دسترس قرار گرفت. بر اساس یک پست جدید از میشال رحمان در X/Twitter، گوگل شروع به ارائه قابلیت Circle to Search کرده است تا محتوای موجود در صفحه نمایش را فوراً از یک زبان به زبان دیگر برای برخی از کاربران ترجمه کند.

قابلیت سیرکل تو سرچ گوگل Circle to search

همانطور که در ویدیویی که او به اشتراک گذاشته است می‌بینید، برای دسترسی به این ویژگی، باید دکمه هوم یا نوار پیمایش را برای فراخوانی Circle به جستجو طولانی مدت فشار دهید و سپس روی دکمه ترجمه در پایین سمت راست ضربه بزنید. گوشه صفحه نمایش هنگامی که این کار را انجام دادید، اگر محتوایی بر روی صفحه نمایش وجود داشته باشد که به زبان دیگری غیر از زبان مورد علاقه شما باشد، محتوا را از آن زبان به زبان مورد علاقه شما تبدیل می‌کند.

ما این ویژگی را در Galaxy S23 یا +‌Galaxy S24 خود در هند دریافت نکرده‌ایم. اما این بدان معنا نیست که گوگل آن را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی عرضه نمی‌کند. ما انتظار داریم که گوگل ویژگی جدید را با به‌روز رسانی برنامه Google ارائه دهد. بنابراین، به بررسی نسخه جدید برنامه Google در فروشگاه Play ادامه دهید و هر از چندگاهی آن را چک کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *