،

اولین تبلت پوکو بزودی معرفی خواهد شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
اولین تبلت پوکو بزودی معرفی خواهد شد

شرکت پوکو زیربرند موفق شیائومی بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند و محصولات دیجیتالی خود را عرضه می‌کند. حال به نظر می‌رسد بزودی اولین تبلت این برند محبوب شیائومی بزودی از راه خواهد رسید.

به تازگی پایگاه EEC اروپا به قلم تبلتی با نام Tablet brand POCO model تاییدیه داده و این مدل چیزی جز یک تبلت از اوپو نیست. متاسفانه نام دیگری درج نشده و نمی‌دانیم دقیقا با چه تبلتی رو به رو هستیم. ارائه تایید توسط این پایگاه به قلم تبلت، نشان می‌دهد پوکو بزودی محصول خود را معرفی خواهد کرد.

نکته جالب اینجاست که FCC هم به چنین قلمی تاییدیه داده و تایید می‌کند که محصول پوکو تبلت است و از قلم هم پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعات بدست آمده، این قلم شماره مدل 2407CMPBCG و نام “POCO Stylus” را خواهد داشت. گواهی همچنین یک مدل اولیه از طراحی قلم را آشکار کرده است.

قلم پوکو استایلوس طراحی شبیه قلم های جذابی چون اپل پنسل را دارد و انتظار داریم در عملکرد نیز مشابه محصول اپل باشد.. طبق فهرست بدست آمده، این قلم در محدوده فرکانس 2402-2480 مگاهرتز عمل خواهد کرد و انتظار داریم نسخه نرم افزاری Kwak_Pen_FW_User_V0.0.6 را پشتیبانی داشته باشد.

نکته بسیار مهم این بوده که این قلم یک شماره مدل منحصر به فرد دارد و مشابه دیگر قلم‌های دردسترس شیائومی نیست. برای مثال، قلم استایلوس شیائومی شماره مدل M2107K81PC دارد و قلم نسل دوم این برند نیز با شماره مدل 23031MPADC همراه است.

بنابراین پوکو بزودی تبلت خود را با قابلیت پشتیبانی از چنین قلمی معرفی خواهد کرد. اطلاعات چندانی از دستگاه در دست نیست و شاید شیائومی یک ریبرند از تبلت ردمی را با برند پوکو عرضه کند. پوکو بیشتر بازار بین المللی را دربرمی‌گیرد و ردمی هم برای جوانان چین تدارک دیده شده که مدل‌های متنوع و جذابی دارد. اطلاعات دقیقی در دست نیست و نمی‌دانیم پوکو در نظر دارد چگونه تبلتی را معرفی کند.

تاکنون جزئیات بسیار محدود از دستگاه فاش شد و دقیقا نمی‌دانیم این زیربرند شیائومی تصمیم دارد چه مدلی را عرضه کند. انتظار داریم در هفته‌های آینده شایعاتی به گوش برسند. همانطور که می‌دانید پیش از عرضه هر محصول جدید، شایعاتی وجود دارد و تبلت پوکو هم بزودی جزئیات آن آشکار خواهد شد.

در سوی دیگر شیائومی اخیرا تبلت قدرتمند و جدید پد 6اس پرو را با نمایشگر 14 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی کرد. این سوال به وجود می‌آید آیا شیائومی تصمیم دارد که مدلی پرچمدار از تبلت پوکو را عرضه کند یا خیر.

شایعات بسیار است و بدون تایید شرکت سازنده نمی‌توان به اطلاعات بی اساس اشاره کرد. این برند همیشه محصولات هیجان انگیز را در اختیار مخاطب قرار داده که در عین داشتن قیمت مناسب، سخت افزار برجسته در اختیار کاربر خود می‌گذارد.

انتظار داریم بزودی تیزرهای این تبلت به بیرون درز پیدا کرده و تا پایان سال جاری اولین تبلت پوکو محبوب را مشاهده کنیم. شیائومی تحت برند پوکو گوشی‌های فوق العاده‌ای را عرضه کرده است و احتمالا تبلت آن هم طراحی آشنایی خواهد داشت.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *