،

گوشی پیکسل 8a موفق به دریافت گواهی بلوتوث کرد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
Google Pixel 8a

گوگل در حال توسعه نسل جدید گوشی اقتصادی خود موسوم به پیکسل 8a است. گوشی که بخشی از سری پیکسل 8 بوده و انتظار داریم از نظر طراحی و مشخصات به سری پیکسل 8 شباهت داشته باشد.

این گوشی تاکنون در صدر شایعات بوده و اطلاعات بسیاری از آن فاش شده، اما هیچ یک به تایید یا تکذیب گوگل نرسید. به تازگی پیکسل 8a در پایگاه داده بلوتوث SIG دیده شد. در حقیقت این مدل با چندین شماره مدل از جمله  G8HNN، GKV4X، G6GPR و G576D لیست شد.

پیکسل 8a جانشین 7a سال 2023 محسوب می‌شود که در بهار سال گذشته از راه رسید. بنابراین انتظار داریم طی رویداد Google I/O 2024 گوگل از آن رونمایی کند. این گوشی از بلوتوث 5.3 برخوردار است و احتمالا دارای جدیدترین فناوری‌ها خواهد بود.

گفته شده در مدت زمان مشابهی باید شاهد رونمایی پیکسل 8a باشیم که همان ماه می خواهد بود. ماهی که رویداد Google I/O 2024 انتظار داریم برگزار شود. ماه قبل، ما مشخصات فاش شده پیکسل  8a و رونمایی احتمالی آن را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O گوگل را آشکار کردیم. بر اساس آنچه تاکنون بدست آمده، محصول اقتصادی نسل بعدی گوگل در چهار رنگ مانند Obsidian، Porcelain، Bay و Mint عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های جالب گوگل، عرضه گوشی‌های خود در رنگ‌های خاص و جذاب است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

مشخصات کلیدی پیکسل 8a

این گوشی گوگل دارای نمایشگر 6.1 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1400 نیت است.  در سوی دیگر باید به پردازنده تنسور نسل سوم نسبتا ضعیف شده در مقایسه با سری پیکسل 8 اشاره کرد. محصول گوگل با 8 گیگ رم و باتری دارای شارژ سریع 27 واتی عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات دیگری در دست نیست و در ادامه به مشخصات کلیدی گوشی پیکسل 7a نسل قبلی می‌پردازیم تا پیش زمینه‌ای درباره این سری داشته باشیم.

این تلفن هوشمند گوگل در می سال 2023 با مشخصاتی میان رده عرضه شد. تلفن هوشمندی که دارای نمایشگر 6.1 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز و پنل اولد است. همچنین باید به پردازنده تنسور نسل دوم، رم 8 گیگ و 128 گیگ حافظه داخلی هم اشاره کرد.

دستگاه در عقب دو حسگر 64 مگاپیکسل واید و 13 مگاپیکسل اولتراواید دارد. همچنین باید نگاهی به دوربین سلفی 13 مگاپیکسل هم انداخت. در سایر مشخصات یک حسگر اثرانگشت جانبی داشته و به پورت USB-C مجهز است. در نهایت یک باتری 4385 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 18 واتی شامل آن شده است.

محصول گوگل اکنون با قیمت کمتر از 350 دلار در رنگ زغال سنگی، برفی، دریایی، مرجانی به فروش می‌رسد. انتظار داریم پیکسل 8a با معرفی در ماه می، مدتی بعد راهی بازار جهانی از جمله امریکا و اروپا شود.

مشخص نیست چه زمانی به بازارهای دیگری چون آسیا و دیگر نقاط خواهد رسید. گوگل سعی دارد نسل جدید گوشی خود را با ویژگی‌های بهتر همراه سازد تا بتواند نظر مخاطب خود را جلب سازد.

پیش بینی شده در اواخر ماه می عرضه خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *