Search
Close this search box.

ماشین ظرفشویی جدید P2 Mijia شیائومی با هوش مصنوعی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
ماشین ظرفشویی جدید P2 Mijia شیائومی با هوش مصنوعی معرفی شد

شیائومی از جمله برندهایی محسوب می‌شود که در سبد محصول خود تولیدات مختلفی را ارائه می‌دهد. از گوشی هوشمند گرفته تا تبلت، لپ تاپ، لوازم خانگی و حتی خودرو. حال به تازگی از ماشین ظرفشویی جدید P2 Mijia خود رونمایی کرده که به هوش مصنوعی مجهز است و کمک می‌کند تا به بهترین نحو ظروف خود را شستشو داشته باشید.

این دستگاه از 16 آوریل در سایت JD.com برای فروش دردسترس قرار خواهد گرفت و قیمتی 760 دلاری دارد. این ماشین همه کاره  بیش از یک ماشین ظرفشویی عمل کرده و در حقیقت ابزاری چندمنظوره است که باید آن را ماشین ظرفشویی، کابینت ضد عفونی کننده و کابینت ذخیره کردن وسایل به حساب آورد.

این محصول جدید شیائومی دارای برنامه شستشوی هوشمند بوده که به طور خودکار میزان مایع ظرفشویی که درون دستگاه است را اعلام کرده و در صورت کم بود خبر از پر کردن آن می‌دهد. همچنین با 450 میلی لیتر مایع ظرفشویی، تا دو هفته می‌تواند ظروف را شستشو داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های جالب Mijia P2 این بوده که با استفاده از آب داغ با دمای 75 درجه سانتی گراد سعی دارد 99.9999٪ از باکتری  و ویروس‌های ظروف غذاخوری را از بین ببرد. همچنین برای محافظت طولانی در برابر میکروب، با خشک کن 3 شاخه با هوای داغ و دمای 115 درجه، به سرعت ظروف پس از شستشو خشک می‌شوند. بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید تا 7 روز ظروف شما عاری از هرگونه باکتری و میکروب است.

قدرت پاکسازی یکی دیگر از موارد برجسته P2 مجهز به فناوری نوآورانه اسپری گرداب بوده که دارای بازوهای اسپری سه لایه با پنج سطح جت آب می‌باشد. این ویژگی کمک کرده تا ماشین ظرفشویی به صورتی عمیق ظروف را تمیز کرده و از هر گونه میکروب حفظ کند. حتی سخت‌ترین کثیفی روی ظروف با این روش پاک می‌شوند.

باید بیان داشت این مدل می‌توان 16 مجموعه ظروف استاندارد و کوچک را در خود جای دهد و در مجموع 116 ظروف مختلف را یکجا تمیز کند. گذشته از آن باید بیان کرد سبد کاسه‌ای قابل تنظیمی داشته و امکان می‌دهد فضای داخلی را متناسب با نظر خود سفارشی کنید.

این دستگاه سه حالت شستشو به نام‌های شستشوی بالایی، شستشوی پایینی و شستشوی کامل حفره‌ای دارد. نقطه عطف دستگاه داشتن حسگر کدورت نوری و الگوریتم هوشمند هوش مصنوعی است. به کمک چنین فناوری، ماشین ظرفشویی سطح کثیفی ظروف را تشخیص داده و مطابق آن برنامه شستشو برای بهترین نتیجه ارائه می‌دهد.

افراد می‌توانند از طریق برنامه اختصاصی ماشین ظرفشویی جدید P2 Mijia، این دستگاه را به صورت راه دور تنظیم و کنترل کنند. قابلیت دریافت آپدیت هم برای دستگاه تدارک دیده شده تا درجه هوشمندی آن پس از هر بروزرسانی ارتقا یابد.

این محصول شیائومی در حال حاضر برای بازار چین تدارک دیده شده و مشخص نیست چه زمانی راهی بازارهای دیگری خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی باید مراجعه کرد و این برند درصدد بوده همیشه به بروزرسانی محصولات منحصربفرد خود بپردازد تا نظر علاقمندان را جلب سازد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *