،

موتورولا اج 50 فیوژن در دو قدمی رونمایی است

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
موتورولا اج 50 فیوژن در دو قدمی رونمایی است

موتورولا در سال 2023 چندان گوشی پرچمداری معرفی نکرد اما در سال 2024 قصد دارد جبران کرده و مدل‌های جدیدی ارائه دهد. البته در این بین گوشی‌های میان رده جذاب هم عرضه خواهد شد که از جمله آن باید به موتورولا اج 50 فیوژن اشاره کنیم.

در روزهای گذشته بود که موتورولا گوشی اج 50 پرو را در هند معرفی کرد. حال وقت آن است که بزودی شاهد معرفی عضو جدیدی از سری اج 50 با نام اج 50 فیوژن باشیم. این مدل همانند اج 50 پرو شایعاتی درباره آن آشکار شد و بزودی هم رونمایی می‌شود. به تازگی ایوان بلاس توییتر جدیدترین تصاویر و جزئیات این میان رده را منتشر کرد.

طبق ویدئو تیزری منتشر شده، اج 50 فیوژن دو حفره دوربین عقب روی یک برجستگی دارد و فلاش LED خطی هم در کنار حسگرهای دوربین گنجانده شد. در سوی دیگر لوگو موتورولا هم وسط بدنه عقب حک شده است.

انتظار داریم روی این گوشی حسگر واید 50 مگاپیکسل با فناوری OIS تعبیه شود. همچنین قرار است در سه رنگ آبی، صورتی و خاکستری مایل به نقره‌ای عرضه خواهد شد. مدل آبی احتمالا در عقب خود بدنه‌ای از جنس چرم گیاهی خواهد داشت.

مشخصات کلیدی موتورولا اج 50 فیوژن

براساس جزئیات بدست آمده، گوشی آینده موتورولا دارای نمایشگر 6.7 اینچی POLED با پوشش شیشه محافظ گوریلاگلس 5 است. پیش از این همین مدل روی پایگاه داده Geekbench رویت شد که نشان می‌داد دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 قدرت می‌گیرد.

همچنین در کنار آن 8 گیگ رم و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 68 واتی وجود دارد. پیشتر شایعه شد که Edge 50 Fusion از  حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برخوردار است. علاوه بر این، داریم می‌رود که دستگاه به استاندارد ضدآب IP68 هم مجهز باشد. قیمت دقیق مشخص نیست اما پیش بینی می‌شود از 300 دلار بیشتر نخواهد بود. جزئیات پیرامون نسل جدید محصول موتورولا کم است و باید تا روز رونمایی منتظر ماند.

این زیربرند لنوو هر ساله ده‌ها گوشی هوشمند میان رده و شبه پرچمدار معرفی می‌کند که موردتوجه قرار می‌گیرد. درباره گوشی اخیرا معرفی شده اج 50 پرو باید بیان داشت که این محصول از صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز و پنل OLED بهره می‌برد.

در سوی دیگر دارای چیپ 4 نانومتری اسنپدراگون 7 نسل 3 بوده و در کنار آن 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. گوشی موتورولا یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 125 واتی دارد.

در بخش دوربین حسگر واید 50 مگاپیکسل، اولتراواید 13 مگاپیکسل و تله فوتو 10 مگاپیکسل تعبیه شد. همچنین یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسل هم روی اج 50 پرو پیدا می‌شود و آن را به گوشی خاصی تبدیل می‌کند که دارای دوربین جلو باکیفیت است.

اطلاعات بیشتر درباره اج 50 فیوژن در دست نیست و باید منتظر اخبار موثق و بیشتر باقی ماند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *