،

شیائومی اسمارت بند 9 در نزدیکی رونمایی قرار دارد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
شیائومی اسمارت بند 9 در نزدیکی رونمایی قرار دارد

در صنعت گجت‎‌های پوشیدنی، شیائومی برند شناخته شده و مطرحی است که توانسته هر سال با معرفی و عرضه انواع گجت پوشیدنی نظر مخاطب خود را جلب کند. گجت‌هایی که عمدتا می‌توان آنها را سری اسمارت بند این شرکت دانست.

به تازگی گزارش شده که این شرکت قصد دارد بزودی اسمارت بند 9 را به عنوان جانشین اسمارت بند 8 معرفی کند. این مدل بزودی از راه خواهد رسید زیرا تاکنون گواهی‌های مختلفی از سوی پایگاه‌های داده دریافت کرد.

در روزهای گذشته یک دستبند تناسب اندام روی پایگاه داده IMDA سنگاپور رویت شد. این تاییدیه نشان می‌دهد که شیائومی در نظر دارد محصول جدید را روانه بازار جهانی کند. طبق پایگاه داده، دستگاه در نسخه پایه شماره مدل M2345B1 و در نسخه رده بالاتر دارای شماره مدل M2346B1 است.

احتمالا این شماره مدل‌ها برای اسمارت بند 9 ساده و اسمارت بند 9 مدل NFC خواهد بود. شیائومی فوریه 2024، نسل قبلی این گجت پوشیدنی یعنی اسمارت بند 8 پرو را در بازار اروپا عرضه کرد و توانست با استقبال بزرگ رو به رو شود.

اگرچه اسمارت بند 8 پرو نخستین بار آگوست 2023 به بازار چین رسید و همچون همیشه محصولات این شرکت ابتدا به چین رسیده و سپس در سایر نقاط به فروش می‌رسند.  در سوی دیگر نسخه استاندارد اسمارت بند 8 هم بهار 2023 به بازار رسید.

بنابراین اگر طبق روال همیشگی باشد، ابتدا باید شاهد معرفی اسمارت بند 9 ساده در بهار باشیم و سپس تابستان نسخه NFC در چین عرضه شود. در نهایت سال 2025 هم باید انتظار عرضه آن در سایر نقاط از جمله بازار اروپا را داشته باشیم.

البته باید بیان کرد که این اطلاعات تایید شده نیستند و تا زمانی که شیائومی خود اظهارنظر رسمی ارائه ندهد، نمی‌توان مهر تاییدی زد.

مشخصات کلیدی اسمارت بند 8

این گجت پوشیدنی شیائومی یا به اصطلاح دستبند تناسب اندام، به صفحه نمایش 1.6 اینچی امولد با شدت روشنایی 600 نیت مجهز است. همچنین قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم شامل آن شد. شیائومی در این مدل قابلیت‌های ردیابی مختلف گنجانده که باید به حسگر ضربان قلب، حسگر SpO2، ردیاب خواب و ردیاب چرخه قاعدگی اشاره کرد.

این مدل را اگر یک بار شارژ کنید تا 16 روز می‌توانید انتظار عمرباتری داشته باشید. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی این محصول را معرفی کرده و از حقیقت پرده بردارد. همیشه شایعاتی پیش از معرفی محصول جدیدی توسط برندهای بزرگ وجود دارد و شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این شرکت همیشه سعی دارد، محصولات نوآورانه و کارآمد ارائه دهد که عمدتا خوش قیمت هستند و نیاز مخاطب خود را به سادگی برآورده می‌کنند. اطلاعات کافی نیست و باید منتظر ماند تا اسمارت بند 9 گواهی‌های بیشتر کسب کرده و جزئیات تکمیلی آن آشکار شود.

احتمال اینکه در ماه جاری شاهد رونمایی اسمارت بند 9 باشیم دور از انتظار نیست، زیرا سال گذشته هم در همین محدوده زمانی معرفی شده است و باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت روشن شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *