،

شیائومی از تمیزکننده هوشمند دندان جدید خود رونمایی کرد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
شیائومی از تمیزکننده هوشمند دندان جدید خود رونمایی کرد

شیائومی از جمله برندهایی بوده که همیشه سعی دارد به تولید محصولات مختلفی بپردازد. محصولاتی که شامل لوازم خانگی، گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، خودرو و بسیاری دیگر می‌شود. فکر می‌کنید این‌بار شیائومی چه وسیله کاربردی دیگری را می‌خواهد به بازار عرضه کند؟ خب همراه‌مان باشید تا آن را به شما معرفی کنیم.

این ابزار هوشمند به عنوان شیائومی Mijia (F400) شناخته می‌شود و روشی کارآمد و هوشمندانه برای پاک‌ کردن کثیفی بین دندان است. به گفته این شرکت چهار حالت تمیزکنندگی در Mijia (F400) گنجانده شده که باید به حالت ملایم، ماساژ، قوی و استاندارد اشاره کرد.

کاربر باتوجه به سطح کثیفی دندان خود از هریک این حالت‌ها می‌توانند استفاده کنند. گاهی به دلیل داشتن لثه حساس نیز می‌توان حالت ماساژ را به کار گرفت که بسیار کاربردیست. همچنین در حالت قوی با شدت بالا دستگاه کثیفی را از روی دندان حذف می‌کند و در حالت ملایم باید هنگامی به سراغ آن رفت که کثیفی دندان کم است.

این دستگاه جدید شیائومی علاوه بر تمیزکنندگی دندان، بین دندان را هم می‌تواند به سادگی پاک‌سازی کند. محصول این برند چینی با ۱٬۷۰۰ پالس آب در دقیقه، بخش عمده‌ای از پلاک‌های دندانی را نابود می‌سازد.

نکته جالب تمیزکنندگی بین دندان باید به حالت پاشش حلقه‌ای دستگاه اشاره کرد که کمک می‌کند لثه آسیب ندیده و غذای بین دندان هم به سادگی خارج شود. برخلاف دستگاه‌های مشابه تمیزکننده هوشمند دندان که شدت بالای آنها آسیب جدی به لثه وارد کرده و موجب خون‌ریزی هم می‌شود.

شیائومی در ابزار هوشمند تمیزکننده هوشمند دندان خود یک مخزن 200 میلی لیتری تعبیه کرده تا بتوان مدت زمان طولانی دستگاه را به کار گرفت. مخزن قابل تعویض بوده تا بتوان آن را پر ساخت. همچنین دستگاه نسبت به نسل قبل 67 درصد مخزن بزرگ‌تری دارد. با افزایش ظرفیت مخزن، دیگر نیاز نیست مدت زمان کوتاهی دستگاه را به کار گرفت و کاربری طولانی‌تری را رقم می‌زند.

شرکت سازنده وعده داده که اگر یک بار شارژ شود، تا 100 روز عمرباتری به مخاطب خود ارائه می‌دهد. شستشو دهنده دندان میجا F200 قرار است در رنگ سفید و صورتی با قیمت 239 یوان به فروش برسد.

فروش از طریق سایت JD.com قابل انجام است. مشخص نشده آیا شیائومی تصمیم دارد این ابزار هوشمند شستشو دندان را در بازارهای دیگری به جز چین عرضه کند یا خیر. اما باتوجه به سابقه این شرکت، چنین دستگاه‌هایی از شیائومی در کمتر زمانی به خارج چین رسیدند.

قیمت و در دسترس بودن تمیزکننده هوشمند دندان شیائومی

در اخبار مرتبط شیائومی تصمیم دارد گوشی قدرتمند ردمی توربو 3 را با پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 معرفی کند. این گوشی قاتل پرچمدار در هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد و حتی تصویری از آن به بیرون درز پیدا کرد. در کنار ردمی توربو 3، انتظار داریم گوشی اقتصادی ردمی 13 هم معرفی شود. پیشتر این گوشی موفق به کسب تاییدیه‌های مختلف از پایگاه‌های داده جهانی شده و این نشان از عرضه زودهنگام دارد.

ردمی توربو 3 نیز با نام پوکو F6 در بازار بین المللی به فروش خواهد رسید و با نام ردمی توربو 3 در چین عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتری از محصولات آینده شیائومی در دست نیست و باید منتظر ماند تا این برند مطرح و محبوب گوشی جدید خود را معرفی کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *