،

هوآوی شارژر SuperCharge Max 100W  را عرضه کرد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هوآوی شارژر SuperCharge Max 100W را عرضه کرد

در ماه ژانویه بود که هوآوی شارژر SuperCharge Max 100W خود را در چین رونمایی کرد. این شارژر سطح بالا با قیمت 41 دلار اکنون راهی بازار چین شد و از طریق فروشگاه JD.com قابل تهیه است.

شارژر جدید هوآوی با بیشتر دستگاه‌ها سازگار بوده و به پشتیبانی سرعت شارژ بالایی هم می‌پردازد. طبق اعلام هوآوی، SuperCharge Max 100W یک رابط فیوژن USB-A/C دارد که از پروتکل SuperCharge این شرکت در کنار استاندارد جهانی UFCS، پشتیبانی می‌کند.

شارژر گذشته از آن سازگاری با پروتکل‌های شارژی چون PD (تحویل برق)، PPS (منبع تغذیه قابل برنامه ریزی) و Qualcomm QC (شارژ سریع) دارد. این یعنی که به کمک چنین شارژری می‌توان دستگاه‌های مختلفی همچون ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ، هدفون و برخی دیگر را شارژ کرد.   

مشخصات Huawei SuperCharge Max 100W

هوآوی همچنین به سرعت شارژ بالا شارژر هم اشاره کرده و از آن تمجید نمود. طبق اعلام این شارژر توانایی آن را دارد تا 60 درصد یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی را در 10 دقیقه پر کند.  این مورد برای گوشی‌های میت 60 پرو، میت 60، میت ایکس 5 و پی 60 پرو تنها 30 دقیقه است.

همانطور که گفته شد شارژر دارای طراحی پورت فیوژن بوده و کاربران می‌توانند طبق نیاز بین کابل‌ USB-A و USB-C سوئیچ داشته باشند. شایان ذکر است که این پورت تنها از خروجی تک کابل در یک زمان پشتیبانی دارد و نمی‌توان همزمان USB-A و USB-C را به کار گرفت.

در بخش ایمنی، شارژر SuperCharge Max 100W به یک تراشه کنترل هوشمند دارد که قدرت شارژ را با توجه به سرعت شارژ دستگاه تنظیم می‌کند.

این امر کمک کرده تا شارژر بیش از حد گرم نشود و طول عمر باتری دستگاه هم افزایش خواهد داشت.  در سوی شارژر به صورت دقیق وضعیت شارژ را کنترل کرده و سطح ایمنی بالایی را به باتری خواهد بخشید.   

محصول جانبی جدید هوآوی تنها در رنگ صورتی و سفید عرضه خواهد شد. ابعاد آن هم 28 در 55 در 55 میلیمتر است و 125 گرم هم وزن دارد. در باکس خرده فروشی شارژر یک کابل دیتا  در دو رنگ صورتی روشن و سفید عرضه می شود. ابعاد آن 55 × 55 × 28.3 میلی متر و وزن آن تقریباً 125 گرم است. این بسته شامل یک کابل دیتا C-C 6A هم گنجانده شد.

این کابل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده که موجب افزایش طول عمر و عملکرد آن می‌شود. هوآوی مشخص نکرده آیا شارژر جدید در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد یا اینکه تنها به بازار چین اختصاص دارد.

برندهای چینی همیشه محصولاتی را تنها در بازار کشور خود عرضه می‌کنند و شرکت هوآوی هم از این قاعده مستثنی نیست. در اخباری مرتبط سری P70 پرچمدار این شرکت معرفی خواهد شد. خانواده P70 سه مدل استاندارد، پرو و آرت خواهد داشت که تنها مدل آرت از چیپ نسل جدید کرین بهره می‌گیرد و دو مدل دیگر دارای همان پردازنده میت 60 پرو سال 2023 هستند.

به هر حال باید برای کسب جزئیات بیشتر منتظر ماند و انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری درباره این سری پرچمدار دردسترس قرار گیرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *