،

ردمی توربو 3 با نمایشگر بسیار کم حاشیه از راه خواهد رسید

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
ردمی توربو 3 با نمایشگر بسیار کم حاشیه از راه خواهد رسید

تا رونمایی از گوشی ردمی توربو 3 فاصله چندانی باقی نمانده و شرکت شیائومی در روز 10 آوریل این گوشی هوشمند خود را معرفی می‌کند. یک قاتل پرچمدار با طراحی جذاب و سخت افزار بسیار توانمند که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

در روزهای گذشته شایعات و گزارش‌های مختلفی از ردمی توربو 3 دریافت کردیم و حال تیزرهای جدیدی قبل از رونمایی توسط ردمی منتشر شد که به گوشی با حاشیه بسیار کم اشاره دارد. این گوشی بعد سیوی 4 پرو، دومین تلفن هوشمند محسوب می‌شود که از چیپ اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت می‌گیرد.

طبق تیزرهای منتشر شده، دستگاه حاشیه نمایشگر بسیار کمی داشته به شکلی که دارای لبه صاف با ضخامت تنها 7.8 میلیمتر است و وزن آن هم تنها 179 گرم خواهد بود. براساس تصاویر تیزری منتشر شده، این گوشی دارای دو اسپیکر استریو، دارای حسگر بلستر IR در قسمت فوقانی و برخی دیگر است.

همچنین تایید شد علاوه بر رنگ طلایی، در رنگ سبز و مشکی هم قابل تهیه خواهد بود.

مشخصات کلیدی ردمی توربو 3

انتظار داریم محصول آینده ردمی با داشتن پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل عملکرد پرچمدار به مخاطب خود ارائه دهد. همچنین در کنار چنین پردازنده توانمندی، یک رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی هم قرار خواهد گرفت تا همچون یک هیولا عمل کند.

ناگفته نماند نوع حافظه رم آن LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی این گوشی UFS 4.0 است. ردمی توربو 3 به نمایشگر 6.67 اینچی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. گذشته از آن دارای اندروید 14 مبتنی بر HyperOS هم است.

در بخش باتری پک 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 90 واتی شامل آن می‌شود. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسل نمایشگر جلو را همراهی می‌کند. در بخش دوربین یک حسگر واید 50 مگاپیکسل IMX882 سونی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل IMX355 و حسگر  ماکرو 2 وجود دارد.

ردمی در رویداد 10 آوریل خود از تبلت ردمی پد پرو نیز رونمایی خواهد کرد. تبلتی که در کنار گوشی ردمی توربو 3 معرفی خواهد شد و انتظار داریم همزمان وارد بازار چین شوند. گفته شده نسخه جهانی آنها پوکو F6 و تبلت پوکو خواهد بود.

اطلاعاتی درباره تبلت ردمی پد پرو فاش نشده و نمی‌دانیم چگونه تبلتی خواهد بود. اما انتظار می‌رود از نمایشگر 12 اینچی LCD بهره گیرد و باتری 10 هزار میلی آمپرساعتی هم خواهد شد. جزئیات کافی نیست و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره کرد.

تا رونمایی فاصله چندانی باقی نمانده و تنها چند روز باید منتظر ماند. ردمی در تلاش است که گوشی‌های جذاب را ارائه دهد، تلفن‌های هوشمندی که طراحی شیک و سخت افزار قدرتمندی دارند. انتظار داریم ردمی توربو 3 با استقبال بسیار رو به رو شود، زیرا به عنوان یک قاتل پرچمدار عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد.

در اخباری مرتبط سری ردمی K80 این برند نیز اواخر سال 2024 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 از راه خواهد رسید. به هر حال باید منتظر ماند تا حقیقت روشن شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *