،

آشکار شدن طراحی و مشخصات اوپو A3 Pro

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
آشکار شدن طراحی و مشخصات اوپو A3 Pro

شرکت اوپو بزودی جدیدترین میان رده خود را با دوام بدنه بسیار بالاتر، حتی بالاتر از برخی پرچمداران رونمایی خواهد کرد. این گوشی A3 Pro نام دارد و براساس تصاویر تاکنون منتشر شده، با گزینه‌ای باکیفیت و جذاب رو به رو هستیم.

پیش از رونمایی در روز 12 آوریل، گوشی اوپو A3 Pro در سایت China Telecom با تصاویری آشکار شد. حتی این وب سایت جزئیات کلیدی دستگاه را فاش کرده که نشان می‌دهد مدلی برجسته است.

براساس تصاویر دردسترس قرار گرفته، این گوشی در طراحی جلو و عقب ساختار منحنی دارد. در عقب آن یک ماژول بزرگ دوربین دایره‌ای تعبیه شده و نمایشگر آن هم حفره وسط است.

در قسمت پایین شامل پورت USB-C، سینی سیم کارت و میکروفون و گریل اسپیکر می‌شود. در قسمت فوقانی آن هم میکروفون دوم تعبیه شد. این گوشی رده میانی اوپو ابعاد 162 در 74 در 7.8 میلیمتری دارد و وزن آن هم به 179 گرم می‌رسد. این گوشی نسبت به آیفون 15 پرو وزن کمتر و ضخامت پایین‌تری دارد.

همچنین برنامه‌ریزی شده در سه رنگ آبی آسمانی، آبی کوهستانی و صورتی عرضه خواهد شد. گفته شده یک گزینه رنگی گل رز هم برای آن تدارک دیده خواهد شد.

سایت China Telecom فاش کرده این گوشی در پیکربندی 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی با نسخه 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

در بخش دوربین یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسل واید و یک حسگر ثانویه 2 مگاپیکسل دارد. دوربین سلفی آن هم حسگری 8 مگاپیکسل محسوب می‌شود.

در سایر مشخصات باید به نمایشگر 6.7 اینچی  OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. محصول اوپو در Geekbench با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 7050 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 وات لیست شد.

همچنین باید به استاندارد بسیار بادوام IP69 هم اشاره کنیم که در گوشی آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 24 اولترا هم چنین استانداردی یافت نمی‌شود. اوپو A3 Pro در سایت چاینا تلکام با قیمت پایه 1999 یوان یا همان 276 دلار لیست شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اوپو این گوشی موردبحث میان رده خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. در روزهای گذشته اطلاعات و تصاویری از این گوشی منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب اوپو نرسید.

اکنون شاهد اطلاعات و تصاویر رسمی هستیم که خبر از یک گوشی میان رده خوش قیمت و جذاب می‌دهد. گوشی A3 Pro اوپو قرار است در 12 آوریل یعنی روز جمعه 24 فروردین رسما رونمایی شود و به شایعات پایان داده خواهد شد.

اوپو همیشه سعی کرده محصولاتی خوش قیمت و جذاب را به مخاطب خود ارائه دهد. این کمپانی سعی دارد گوشی‌های کارآمد و ایده آل را در اختیار کاربران و طرفداران بگذارد.

انتظار داریم محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نباشد و بتواند رضایت مخاطب را جلب کند. پیدا نیست آیا در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا تنها به همین بازار اختصاص دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *