،

گوشی قاتل پرچمدار ردمی توربو 3 معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی قاتل پرچمدار ردمی توربو 3 معرفی شد

شرکت ردمی درنهایت پس از انتشار شایعات و تیزرهای مختلف، گوشی ردمی توربو 3 را معرفی کرد. دستگاهی با طراحی آشنا و باکیفیت که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. دستگاه جانشین ردمی نوت 12 توربو سال گذشته بوده و ارتقا بزرگی نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است.

این مدل از بدنه صاف برخوردار بوده و دو حلقه بزرگ دوربین به همراه فلاش LED در عقب آن درج شد. البته حلقه‌ها برجستگی دارند و بسیار بزرگ طراحی شدند. در سوی دیگر ضخامت گوشی 7.8 میلیمتر بوده و وزن 179 گرمی ارائه می‌دهد.

این گوشی موفق به دریافت گواهی دوام بالا SGS شد. در سایر مشخصات ردمی توربو 3 به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با حاشیه کم مجهز شد و نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 2400 نیت به همراه وضوح 1.5K ارائه می‌دهد.

محصول جدید ردمی به دوربین اصلی 1 اینچی سونی LYT-600 با وضوح 50 مگاپیکسل و دارای فناوری OIS مجهز شد. همچنین باید به حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل هم اشاره کرد که در کنار دوربین سلفی 20 مگاپیکسل قرار می‌گیرد.

این گوشی با هوش مصنوعی برای ویرایش حرفه‌ای عکس مجهز است. در سوی دیگر ردمی توربو 3 دارای چیپ قدرتمند اسنپدراگون 8اس نسل 3 بوده که در کنار 16 گیگ رم و 1ترابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

شایان ذکر بوده یک منطقه VC بزرگ و سیستم خنک کننده سرد شیائومی برای اتلاف گرما در طول کاربری طولانی تعبیه شد. این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی مجهز است.

محصول ردمی دارای سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS  بوده و از ژست حرکتی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی نیز پشتیبانی دارد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از وای فای 7، پورت USB-C، NFC و بلوتوث 5.4 مجهز شد.

ردمی توربو 3 در نسخه پایه 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی دارد و با قیمت 276 دلار به فروش می‌رسد. نسخه دوم با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی بوده که به قیمت 317 دلار عرضه می‌شود. نسخه سوم 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی داشته و با قیمت 345 دلار قابل تهیه است.

بهترین مدل 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی داشته که 386 دلاریست. این گوشی در رنگ تیتانیوم، مشکی کریستالی و سبز یخی عرضه خواهد شد.

عرضه از 15 آوریل آغاز خواهد شد و مشخص نیست آیا به جز چین در سایر مناطق به فروش خواهد رسید یا خیر. شیائومی در نظر دارد مدل جهانی آن را با نام پوکو F6 عرضه کند. اطلاعاتی از مدل جهانی در دست نیست و نمی‌دانیم دقیقا چه ویژگی و طراحی به همراه دارد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شیائومی و ردمی برای بازار جهانی چیست.

این برند همیشه محصولات جدید خود را ابتدا در چین عرضه کرده و برای بازار جهانی برند متفاوتی تدارک می‌بیند. پیش بینی شده بزودی گوشی F6 پوکو را شاهد باشیم که معرفی می‌شود. پیدا نیست دقیقا چه تاریخی به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *