،

جزئیات بیشتری از گوشی GT Neo 6 SE در نزدیکی رونمایی آشکار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
جزئیات بیشتری از گوشی GT Neo 6 SE در نزدیکی رونمایی آشکار شد

شرکت ریلمی در نظر دارد بزودی گوشی GT Neo 6 SE را معرفی کند. یک مدل میان رده قدرتمند که تاکنون شایعات و تصاویری از آن به بیرون درز پیدا کرد. به تازگی جزئیات بیشتری منتشر شد که نشان می‌دهد دستگاه روز 11 آوریل رسما رونمایی خواهد شد و به شایعات پایان داده می‌شود.

مدل طبق تصاویر تیزری، دارای ظرفیت باتری بالا و سرعت شارژ قابل توجهی خواهد بود. همچنین قرار است این شرکت یک هدفون ایربادز هم در کنار این گوشی هوشمند شایعه شده معرفی کند.

گوشی GT Neo 6 SE به یک باتری پرظرفیت 5500 میلی آمپرساعتی مجهز است و سرعت شارژ 100 واتی هم برای آن تدارک دیده شد. در سایر مشخصات باید به پنل OLED با نرخ نوسازی 144 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 اشاره کرد. گفته شده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 عملکردی قابل مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد.

در سایر مشخصات باید به رم LPDDR5x با ظرفیت 16 گیگ و حافظه داخلی 1 ترابایتی UFS 4.0 اشاره کرد. این گوشی در عقب حسگر واید 50 مگاپیکسل داشته و با رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر ریلمی قصد دارد هدفون ایربادز جدیدی را با نام ریلمی بادز T110 معرفی کند. Realme Buds T110 نام هدفون TWS این شرکت بوده که برنامه‌ریزی شده با GT Neo 6 SE رونمایی شود.

 همانطور که در تصویر می‌توانید مشاهده کنید، این هدفون در رنگ‌بندی متنوعی به فروش خواهد رسید. در سوی دیگر باید به عمرباتری 38 ساعت پرداخت و با یک بار شارژ 7 ساعت عمرباتری برای پخش موسیقی و 5 ساعت برای برقراری تماس دارد. ناگفته نماند که یک شارژ 10 دقیقه‌ای موجب خواهد شد این گوشی 2 ساعت عمرباتری برای پخش موسیقی ارائه دهد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا در روز رونمایی هر دو محصول شایعه شده رسما معرفی شوند. ریلمی امیدوار است که این محصول جدید بتوانند موردتوجه علاقمندان قرار گیرند.

در اخباری دیگر گوشی ریلمی GT Neo 6 هم بزودی با پردازنده قدرتمند و پرچمدار معرفی خواهد شد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت می‌گیرد. چنین چیپستی پیشتر در سیوی 4 پرو شیائومی و ردمی توربو 3 تعبیه شد و حال قرار است ریلمی GT Neo 6 سومین گوشی باشد که از این چیپ قاتل پرچمدار بهره می‌برد.

گوشی GT Neo 6 SE احتمالا با نمایشگر FHD+، نرخ نوسازی 144 یا 120 هرتز، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ 120 واتی عرضه شود. در سایر مشخصات باید انتظار رم 16 گیگ، حافظه داخلی 1 ترابایتی، دوربین عقب 50 مگاپیکسل سونی و برخی دیگر را داشت.

مشخص نیست آیا شایعات منتشر شده درباره گوشی ریلمی GT Neo 6 صحت دارد یا خیر. ریلمی امیدوار است با معرفی محصولات جدید بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. دستگاه‌هایی که ویژگی‌های بزرگ ارائه داده و از طراحی جذاب هم برخوردار هستند.

در هر صورت برای کسب اطلاعات تکمیلی باید تا ساعات آینده منتظر ماند تا حقیقت روشن شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *