Search
Close this search box.

تلویزیون 100 اینچی ردمی مکس از راه رسید

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تلویزیون 100 اینچی ردمی مکس از راه رسید

شیائومی از برندهای مطرح صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی، تبلت و سایر محصولات جدید خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین زیربرندهای شیائومی چون ردمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به تازگی تلویزیون گیمینگ 100 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز را معرفی کرد.

این تلویزیون هوشمند برای گیمرها تدارک دیده شده تا در یک پنل بزرگ 100 اینچی تجربه گیمینگ لذت‌بخشی داشته باشد. ردمی مکس تی وی وضوح 4K ارائه داده که در کنار نرخ نوسازی 144 هرتز، بی نظیر محسوب می‌شود.

تلویزیون جدید ردمی مکس در کنار چندین محصول دیگر ردمی معرفی شده و با پیش خرید آن بین 10 تا 30 آوریل، یک هدیه 207 دلاری دریافت خواهید کرد. این تلویزیون با وضوح 4K می‌تواند تجربه نمایش محتوا در یک پنل 100 اینچی را لذت بخش سازد.

در سوی دیگر  اگر افراد نمایشگر را در حالت رقابتی قرار دهند، نرخ نوسازی حتی به 240 هرتز هم می‌رسد. این تلویزیون هوشمند حداکثر روشنایی 700 نیتی داشته و برای کاربری عادی و روزمره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

شایان ذکر بوده تلویزیون تازه وارد ردمی دارای سیستم عامل HyperOS بوده و با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد. در سایر مشخصات باید به وای فای 6، پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A73، پشتیبانی از اسپیکر استریو با دالبی اتموس، پشتیبانی از HDR10+ و غیره اشاره کرد.

شرکت ردمی در این مدل پورت‌هایی چون HDMI، USB، اترنت و برخی دیگر نیز تعبیه کرد. همچنین در بحث ابعاد 2.2 متر عرض و 1.2 متر ارتفاع دارد و با وزن 63 کیلوگرمی، چندان سبک وزن نیست. یکی از علل‌های افزایش وزن، پنل بزرگ ابعاد آن بوده که فضای بسیاری را دربرمی‌گیرد و می‌توان با آن یک سینما در خانه داشت.

همانطور که گفته شد، این تلویزیون در درجه نخست گیمرها را هدف قرار داده که به دنبال پنل نمایشگر بزرگ، پروضوح و سریع هستند و ردمی مکس تی وی از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

شیائومی و ردمی از برندهای موفق صنعت تلویزیون در کشور خود چین و هند هستند و این مدل‌ها نیز بزودی در هند عرضه می‌شوند. البته متاسفانه مشخص نشده ردمی مکس تی وی غول پیکر با چه قیمتی عرضه خواهد شد و چندان نباید ارزان باشد.

ردمی هرچند هر سال محصولات باکیفیت و خوش قیمتی را عرضه می‌کند، سال جاری هم تصمیم گرفته تا گزینه‌های باکیفیت و کارآمدی را در عین خاص بودن ارائه دهد.

در کنار رونمایی ردمی مکس تی وی، تبلت ردمی پد پرو و گوشی ردمی توربو 3 هم معرفی شدند. ردمی توربو 3 یک قاتل پرچمدار برجسته بوده که از پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت گرفته و طراحی جذابی هم شامل آن شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی یا ردمی مراجعه کنید. این برند سعی دارد مدل‌های جذابی را معرفی کرده که در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. مشخص نیست آیا ردمی برنامه‌ای برای عرضه جهانی چنین محصولی دارد یا خیر. البته باتوجه به سابقه آن بعید است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *