،

گزینه رنگی جدید آیفون 15 بزودی معرفی نخواهد شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گزینه رنگی جدید آیفون 15 بزودی معرفی نخواهد شد

در حالی که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی سری آیفون 16 هستیم، براساس گزارش‌های قبلی برخی انتظار داشتند که اپل گزینه رنگی جدید برای سری قبلی یعنی آیفون 15 معرفی کند. اکنون یکی از افشاگران صنعت خبر داد که اپل تصمیمی برای ارائه آیفون 15 با گزینه رنگی جدید ندارد.

این شرکت کوپرتینویی اصولا بهار را برای معرفی رنگ جدید آیفون انتخاب می‌کند اما سال جاری خبری از رنگ جدید نیست. هدف از معرفی رنگ جدید، افزایش فروش آیفون بوده تا در میانه چرخه خود عملکرد بهتری نشان دهد.

افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو فاش کرد که اپل تصمیمی برای ارائه گزینه رنگی جدید آیفون 15 ندارد. سال قبل همزمان با معرفی مک بوک M3 بود که اپل چند بند برای اپل واچ و چند قاب رنگی برای آیفون 15 معرفی کرد.

طی سال 2017 و 2018 رنگ قرمز برای آیفون 7 و 8 عرضه شد و سال 2021 هم رنگ ارغنوانی آیفون 12 مینی و 12 عرضه شد. در بهار 2022 آیفون 13 با رنگ سبز و در بهار 2023 آیفون 14 با رنگ زرد راهی بازار شد.

همیشه در بهار اپل پس از اینکه رنگ جدیدی را معرفی می‌کند، تبلیغاتی را شروع کرده تا بتواند محصولات خوش رنگ خود را در جلب توجه قرار دهد. مشخص نیست چرا نباید شاهد رنگ جدید آیفون 15 باشیم و اپل هم هیچ اطلاعاتی را فاش نکرد.

طبق گزارش‌های قبلی، برند کوپرتینویی می امسال از سری جدید آیپد در قالب آیپد ایر و آیپد پرو رونمایی خواهد کرد. تبلت‌هایی که قرار است دارای سخت افزار بهتری نسبت به نسل قبل خود شوند. همچنین برنامه برند مورد اشاره این است که محصولات دیگری هم در این تاریخ معرفی کند.

مدتی بعد در WWDC 2024 هم باید شاهد معرفی محصولات جدیدی باشیم. از جمله اینکه احتمال معرفی مک بوک جدید در این رویداد چندان زیاد نیست. سال گذشته طی همین کنفرانس اپل ویژن پرو را معرفی کرد و شگفتی آفرید.

مشخص نیست آیا در کنفرانس سال جاری شاهد معرفی محصول نوآورانه خواهیم بود یا خیر. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای برای نسل جدید محصولات خود دارد.

برخی پیشنهاد کردند اپل ویژن پرو 2 ممکن است در WWDC 2024 معرفی شود، اما بعید به نظر می‌رسد نسل جدید به این زودی‌ها از راه برسد و باید مدت زمان بیشتری منتظر رونمایی از نسل بعدی این گجت پوشیدنی باقی ماند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *