،

گوشی لایکا Leitz Phone 3 با طراحی خاص معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی لایکا Leitz Phone 3 با طراحی خاص معرفی شد

در سال 2022 شرکت لایکا گوشی Leitz Phone 2 را معرفی و عرضه کرد که در نوامبر عرضه صورت گرفت. حال به تازگی این برند گوشی Leitz Phone 3 را با ویژگی و طراحی بهتر معرفی کرده و تنها در ژاپن به فروش خواهد رسید.

این دستگاه در نتیجه همکاری شرکت‌هایی چون لایکا، شارپ و سافت بانک توسعه یافته و از همین رو تنها در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. این گوشی از 19 آوریل راهی بازار ژاپن می‌شود و جزئیات قیمت اعلام نشد.

محصول جدید در بدنه عقب از جنس پلی کربنات دارای بافت است که احساسی مشابه جنس بدنه دوربین‌های لایکا را بدست خواهید آورد. وزن گوشی Leitz Phone 3 تنها 209 گرم بوده و از همان سنسور 1 اینچی 47 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص هشت فاز بهره می‌گیرد. چنین سنسوری را در نسل قبلی مشاهده کردیم. دستگاه با کمک چنین سنسوری در شرایط نوری مختلف عملکرد عالی می‌تواند از خود نشان دهد و فوق العاده عمل کند.

البته یک دوربین اصلی با فاصله کانونی 19 میلیمتری دارد که چنین قابلیتی در گوشی‌های پرچمداری چون گلکسی اس 24 اولترا قابل مشاهده است. در بخش سلفی حسگر 12.6 مگاپیکسل با زاویه دید 78 درجه و دیافراگم f/2.3 تعبیه شد.

نقطه عطف دستگاه جدید قابلیت فضایی «کنترل چشم‌انداز لایکا» بوده که پیشتر تنها روی دوربین‌های لایکا تعبیه شد. علاوه بر آن، سیستم دوربین این گوشی، شیب دوربین را هنگام عکس‌برداری اندازه گرفته و درنهایت با پردازش نرم‌افزاری، تصویر بهتری ارائه می‌دهد.

گذشته از آن با “Style Leica” و “Leica Tone” در برنامه دوربین دستگاه، می‌توانید تنظیم گسترده‌تر روی دوربین داشته باشید. یکی از آنها اجازه داده تا افکت دیافراگم لنزهای کلاسیک را روی عکس خود تعبیه کنید.

در دیگر مشخصات یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2730 در 1260 پیکسل تعبیه شده که شامل نرخ نوسازی 240 هرتز و شدت روشنایی 2000 نیت می‌شود.  

در سوی دیگر گوشی دارای تراشه پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده که ممکن است با پرچمدار امسال قابل رقابت نباشد، اما همچنان قدرتمند محسوب شده و گوشی با پردازش تصویر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 این تلفن هوشمند دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی بوده و از کارت حافظه تا 1 ترابایت UHS-1 بهره می‌برد. همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون برای اتصال به هدفون است. جزئیات بیشتر و تکمیلی توسط لایکا اعلام نشد اما پیدا بوده با یک مدل رده بالا رو به رو هستیم.

شرکت لایکا هرچند سال مدل جدیدی از گوشی Leitz Phone خود را با طراحی و مشخصات بهتر معرفی و عرضه می‌کند. سال 2024 نیز پس از 2 سال مدل جدید Leitz Phone را با نام Leitz Phone 3 معرفی کرد و جانشین Leitz Phone 2 سال 2022 می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت لایکا مراجعه کنید، بدون شک اطلاعات بیشتری قابل ارائه دهد. این دستگاه همانطور که گفته شد قرار نیست به بازارهای دیگری جز ژاپن برسد. قیمت مشخصی ندارد اما با وجود پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، گوشی ساده‌ای به حساب نمی‌آید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *