،

انتشار تصاویری از هدفون درون گوش جدید ناتینگ

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار تصاویری از هدفون درون گوش جدید ناتینگ

شرکت بریتانیایی ناتینگ که توسط پیت لاو موسس وان پلاس، تاسیس شد، قصد دارد بزودی هدفون درون گوش جدید خود را معرفی کند. به تازگی تصاویر جدیدی از این هدفون آینده با بدنه شفاف منتشر شد.

یکی از ویژگی‌های نمادین محصولات ناتینگ، داشتن بدنه شفاف بوده که ظاهری منحصربفرد به آنها بخشیده و نظر هر فردی را جلب می‌کند. تاریخ رونمایی این هدفون 18 آوریل یا همان 30 فروردین است. نام هدفون درون گوش جدید ناتینگ Ear و Ear(a) خواهد بود.

به دنبال آشکار شدن تصویر، شاهد لو رفتن رنگ‌بندی این هدفون هم هستیم. براساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، مدل استاندارد در رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. مدل سفید دارای ساقه مشکی بوده و بدنه شفاف است. نکته جالب اینجاست که هدفون جدید قابلیت شارژ بی سیم با ناتینگ فون 2 را هم دارد.

در سوی دیگر هدفون a سه رنگ سفید، مشکی و زرد دارد. رنگ محدود مشکی در مدل سفید وجود دارد و مدل زرد هم دارای ساقه مشکی است. باید بیان داشت که کیس شارژ Ear(a) نسبت به مدل استاندارد ابعاد کوچک‌تری هم دارد. متاسفانه این مدل برخلاف مدل استاندارد قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم را ندارد.

هر دو هدفون با کمک پورت USB-C شارژ می‌شوند. انتظار داریم دو مدل با قیمت 105 و 158 دلاری عرضه شوند. شرکت ناتینگ پیشتر بود که گوشی میان رده 2a خود را معرفی کرد. مدلی با طراحی آشنا و بدنه شفاف که جلوه ظاهری جذابی شامل آن شد.

در ادامه با مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.

گوشی ناتینگ فون 2a دارای ابعاد 161 در 76 در 8.6 میلیمتر است و وزن آن به 190 گرم می‌رسد. دستگاه دارای فریم و بدنه پلاستیکی بوده که عمدتا در گوشی‌های میان رده شاهد هستیم. این مدل به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120  هرتز و شدت روشنایی 1300 نیت مجهز است.

همچنین دارای پوشش شیشه گوریلاگلس 5 بوده که سطح مقاومت صفحه نمایش را ارتقا می‌بخشد. دستگاه به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر Nothing OS 2.5.4 مجهز است. همچنین باید به پردازنده دیمنسیتی 7200 پرو با 8 تا 12 گیگ رم اشاره کرد.

دستگاه به حافظه داخلی 128 تا 256 گیگ مجهز است. همچنین دو حسگر دوربین 50 مگاپیکسل واید و اولتراواید در عقب گنجانده شد و دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسل است. در سایر مشخصات باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، وای فای 6، بلوتوث 5.3 و پورت USB-C اشاره کرد.

این گوشی میان رده در رنگ سفید و مشکی با قیمت 490 دلاری عرضه شد و از باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی بهره می‌برد. باتمام این اوصاف، ناتینگ تصمیم دارد در آینده محصولات جدید بیشتری معرفی کند تا بتواند رضایت مخاطب را جلب کند.

از سال 2022 شاهد عرضه گوشی‌های متنوعی توسط این برند هستیم که باید به ناتینگ فون 1، 2 و 2a اشاره کرد. مشخص نیست نسل بعدی ناتینگ فون یعنی فون 3 چه زمانی رونمایی خواهد شد و البته نباید چندان دور باشد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *