،

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
مایکروسافت قصد تبلیغ در منوی استارت ویندوز 11 را امتحان می‌کند

این اولین باری نیست که مایکروسافت اضافه کردن تبلیغات به سیستم عامل خود را بررسی می‌کند. سال گذشته، این شرکت تبلیغات را در فایل اکسپلورر ویندوز 11 قبل از توقف آزمایشی در نسخه‌های بتا آزمایش کرد.

مایکروسافت اعلام کرده است که آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز خواهد کرد که به آن اجازه می‌دهد تبلیغات را مستقیماً در سیستم عامل ویندوز 11 خود نشان دهد.

به‌طور خاص، مایکروسافت شروع به نمایش تبلیغات در منوی استارت در ویندوز 11 در بخش پیشنهادات منو می‌کند. به‌طور معمول، این فضا برای پیشنهادات فایل استفاده می‌شود و به‌جای جستجوی سریع، عمل می‌کند. با این حال، پس از به‌روزرسانی، این بخش اکنون برنامه‌های پیشنهادی مایکروسافت استور را نشان می‌دهد.

آیا تمام کاربران ویندوز مجبور به دیدن تبلیغات هستند؟

همانطور که مایکروسافت در یک پست وبلاگ اخیر بیان کرد برای روشن بودن، این تبلیغات فقط برای Windows Insiders در کانال بتا واقع در ایالات متحده در ابتدا قابل مشاهده خواهند بود و برای عموم مردم یا سایر دستگاه‌های تجاری که توسط سازمان‌ها مدیریت می‌شوند، منتشر نخواهند شد، با این حال، بر اساس نحوه انجام آزمایش، مایکروسافت ممکن است این ویژگی را در سطح جهانی برای ویندوز عرضه کند.

مطالب مرتبط: دلیل جدا شدن مجموعه آفیس از مایکروسافت

اگرچه کاربران گزینه غیرفعال کردن این تبلیغات برنامه‌ها را در بخش تنظیمات ویندوز 11 خواهند داشت، انتظار می‌رود مایکروسافت آنها را به‌طور پیش فرض فعال کند. با این حال، این شرکت فعالانه به‌دنبال بازخورد در مورد این تغییرات است، که نشان می‌دهد اگر مشخص شود که تبلیغات در نسخه‌های آینده ویندوز 11 مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، ممکن است در مورد اضافه کردن تبلیغات در نسخه‌های بعدی ویندوز 11 تجدید نظر کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *