،

گوشی گلکسی C55 سامسونگ بزودی معرفی می‌شود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی گلکسی C55 سامسونگ بزودی معرفی می شود

هفته‌های قبل کنسول گوگل پلی یک گوشی جدید از سری گلکسی C را فاش کرد. این مدل گلکسی C55 بود و گفته شده یک میان رده برای بازار چین خواهد بود. دستگاهی که به تازگی در پایگاه داده Geekbench رویت شد.

این مدل در تست تک هسته 1026 امتیاز و در تست چند هسته 2384 امتیاز کسب کرد. همچنین گفته شده از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت خواهد گرفت، یک چیپ 2.4 گیگاهرتز که با 8 گیگ رم و تراشه گرافیکی آدرنو 644 عرضه خواهد شد.

دستگاه اطلاعات بیشتری از آن در Geekbench فاش نشد. اما پیشتر اطلاعات کاملی از این گوشی را بدست آوردیم.

مشخصات کلیدی گلکسی C55

این محصول سامسونگ دارای نمایشگر FHD+ اولد 6.6 اینچی با وضوح FHD+ و تراکم پیکسلی 450ppi است. همچنین باید به دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 50 واتی اشاره کرد.

دستگاه رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 دارد. مشخص نیست سامسونگ چه برنامه‌ای برای این گوشی دارد اما انتظار داریم راهی بازار چین شود و بعید است در سایر مناطق شاهد عرضه آن باشیم.

پیشتر بود که شرکت سامسونگ دو گوشی گلکسی A35 و A55 را با تخفیف بزرگ در بازار اروپا رو به رو کرد. انتظار داریم سامسونگ محصول مورد اشاره را بزودی معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

اخیرا بود که سامسونگ گوشی میان رده گلکسی M55 را در بازار برزیل معرفی کرد و سپس در بازارهای مشخصی عرضه نمود. حال به نظر می‌رسد C55 همان M55 خواهد بود که به بازار چین می‌رسد.

جزئیات تکمیلی از این گوشی در دست نیست و در ادامه به مشخصات گلکسی M55 اخیرا خواهیم پرداخت که اکنون راهی بازارهایی چون هند، برزیل و برخی دیگر شده است و مشخص نیست دیگر بازاری آن را دریافت می‌کند یا خیر.

مشخصات کلیدی گلکسی M55

محصول سامسونگ دارای ابعاد 163 در 76 در 7.8 میلیمتر است. وزن این گوشی 180 گرم بوده و از نمایشگر 6.7 اینچی سوپرامولد پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1000 نیت بهره می‌برد.

دستگاه نمایشگری با وضوح FHD+ دارد و حاشیه کم هم برای آن تدارک دیده شد. این مدل به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 چهار نانومتری مجهز شد که در کنار8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

گوشی سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 بوده و از اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی بهره می‌برد. گلکسی M55 دارای دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو است.

همچنین یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسل هم شامل آن شد. گوشی مذکور یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی دارد که عمدتا در پرچمداران این شرکت شاهد هستیم.

حسگر اثرانگشت این مدل در زیر نمایشگر قرار دارد و به پورت USB-C در کنار بلوتوث 5.2 و وای فای 6 مجهز است. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به C55 پرداخت و انتظار داریم در آینده بسیار نزدیک در چین معرفی شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *