،

شیائومی HyperOS 1.0.2.0 را برای سری Mi 11 معرفی کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
گوشی می11 اولترا هایپر او اس دریافت می‌کند

همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، شیائومی شروع به انتشار به‌روز رسانی HyperOS برای سری Mi 11 کرده است: از جمله Mi 11، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra.

این به‌روزرسانی دارای شماره نسخه 1.0.2.0.UKACNXM است و وزن آن 5.3 گیگابایت است، بنابراین قبل از اقدامِ فوری، اول مطمئن شوید که از Wi-Fi پایدار استفاده می‌کنید. در کنار آن، آخرین وصله حفاظت امنیتی ماه آوریل را نیز به‌همراه دارد.

مهمتر از همه، این به‌روز رسانی اندروید 14 و نه اندروید 13 را که برای پرچمداران قدیمی‌تر انتظار داشتیم، همراه با پوسته HyperOS کاملا جدید شیائومی به ارمغان می‌آورد.

توجه به این نکته مهم است که این یک انتشار عمومی گسترده‌تر نیست. شیائومی در حال حاضر به‌روزرسانی را به آزمایش‌کننده‌های داخلی محدود می‌کند، که احتمالاً عملکرد را اندازه‌گیری می‌کند و قبل از دسترسی کاربران بزرگ‌تر، باگ‌ها را برطرف می‌کند.

در اینجا تغییرات کامل آپدیت HyperOS Xiaomi برای Mi 11، 11 Pro و 11 Ultra (ترجمه شده از چینی) آمده است:

بازسازی سطح پایین:

لایه پایین سیستم عامل ThePaper شیائومی بازسازی شده است تا عملکرد سخت‌افزاری عالی را نشان دهد.

فناوری شناسایی وظایف کلیدی به‌صورت پویا تخصیص منابع را بر اساس اهمیت کار، با عملکرد قوی‌تر و مصرف انرژی کمتر کنترل می‌کند.

چارچوب رندر بسیار کم مصرف، عمر باتری را بهبود می‌بخشد و جلوه‌های انیمیشن روان‌تری را ارائه می‌دهد.

مدولاسیون فرکانس یکپارچه SOC منابع سخت‌افزاری کل دستگاه را به‌صورت سری به هم متصل می‌کند تا به تغییرات در نیازهای توان محاسباتی سریعتر پاسخ دهد، با افت فریم کمتر و عملکرد روان‌تر.

فن‌آوری ذخیره‌سازی را به‌روز می‌کند تا تکه تکه شدن ذخیره‌سازی را کاهش دهد و به شما امکان می‌دهد از آن به‌عنوان یک وسیله جدید برای مدت طولانی استفاده کنید.

قابلیت انتخاب شبکه هوشمند ارتقا یافته است و شبکه را در محیط‌های شبکه ضعیف روان‌تر می‌کند.

موتور انتخاب سیگنال هوشمند به‌صورت پویا استراتژی‌های آنتن را برای بهبود پایداری سیگنال تنظیم می‌کند.

اتصال هوشمند متقابل

شیائومی HyperOS چارچوب اتصال متقابل دستگاه HyperConnect شیائومی به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور موثر به هم متصل شوند و به همکاری نهایی دست یابند.

مرکز دستگاه یکپارچه جدید، شبکه‌های پویا و بلادرنگ همه دستگاه‌ها را قادر می‌سازد و می‌توانید دستگاه‌های اطراف را در مرکز کنترل مشاهده و کنترل کنید.

تجربه بین دستگاهی به‌طور کامل ارتقا یافته است و از تماس‌های متقابل دستگاه به چندین قابلیت سخت افزاری مانند دوربین، صفحه نمایش و ارتباطات پشتیبانی می‌کند.

برنامه‌ها، صدا و تصویر، کلیپ بورد و سایر داده‌ها و خدمات از جریان آزاد بین چندین دستگاه پشتیبانی می‌کنند و کاملاً ایمن هستند.

امنیت و معماری حریم خصوصی برای اتصال دستگاه. دستگاه‌ها امنیت متقابل را از طریق TEE تأیید می‌کنند و انتقال داده‌ها در سطح سخت‌افزار رمزگذاری می‌شود.

سیستم حریم خصوصی متقابل، از جمله مدیریت مجوز اینترنت، یادآوری رفتار اینترنتی و سوابق رفتار اینترنتی.

امنیت جهانی

امنیت و معماری حریم خصوصی برای اتصال دستگاه.
دستگاه‌ها امنیت متقابل را از طریق TEE تأیید می‌کنند و انتقال داده‌ها در سطح سخت‌افزار رمزگذاری می‌شود.

سیستم حریم خصوصی متقابل، از جمله مدیریت مجوز اینترنت، یادآوری رفتار اینترنتی زیبایی شناسی زندگی و سوابق رفتار اینترنتی.

زیبایی شناسی حس زندگی که با جهانی شدن مواجه است، جلوه‌های بصری ظریف و راحت و جلوه‌های دینامیکی سبک و منسجم ایجاد می‌کند. آمیختگی متنوع عبارات یک تجربه زیباشناختی سیستماتیک جدید به ارمغان می‌آورد.

زبان حرکتی جدید یک تجربه حرکت جهانی سبک و منسجم را به ارمغان می‌آورد.

سیستم رنگ Vitality، رنگ‌های طبیعی پر از زندگی، تازه کردن رابط. فونت‌های سیستم یکپارچه، طراحی شده برای جهان؛

طراحی جدید آب و هوا و موتور آب و هوا در زمان واقعی یک تجربه بصری سورئال ایجاد می‌کند.

سیستم اطلاع رسانی فوکوس جهانی به‌صورت پویا تغییرات در اطلاعات کلیدی و یک صفحه قفل هنری جدید را نمایش می‌دهد و هر یک از عکس‌های شما را به یک پوستر تبدیل می‌کند. همچنین دارای مواد شیشه‌ای پویا است که باعث می‌شود صفحه نمایش در لحظه روشن شدن عالی به‌نظر برسد.

طراحی آیکون دسکتاپ ارتقا یافته است و رنگ و شکل آن کاملاً بازسازی و بازسازی شده است.

مدیریت پنجره چند وظیفه‌ای، تعامل یکپارچه، کارآمد و آسان برای استفاده.

توجه: کاربران می‌توانند برای دریافت آخرین میان‌افزار به  Device Settings > About > Software Update > Check for Update بروند. قبل از ارتقا، مطمئن شوید که مقدار کافی فضای ذخیره‌سازی و باتری در گوشی هوشمند خود باقی مانده است. در غیر این صورت، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند که حتی ممکن است داده ها را خراب کند.

نظرات ارزشمند شما

2 دیدگاه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *