،

واتس‌اپ به‌زودی در نمایش «وضعیت آنلاین» شما تغییر مبتکرانه‌ای ایجاد می‌کند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
آخرین وضعیت آنلاین در واتس‌اپ

واتس‌اپ به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری ارائه کرده است، از تشویق به مکالمات جدید تا تسهیل پرداخت‌های بین المللی برای کاربران جهانی. یک ویژگی جدید در حال کار است که به شما کمک می‌کند با نشان دادن مخاطبینی که اخیراً فعال بوده‌اند، تصمیم بگیرید که برای اولین بار به چه کسی پیام دهید.

طبق گزارشی از WA Beta Info، واتس‌اپ در حال توسعه قابلیتی است که لیستی از مخاطبین آنلاین اخیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک اسکرین‌شات از گزارش، فهرستی از مخاطبین اخیراً فعال را نشان می‌دهد، که تشخیص اینکه چه کسی بیشتر به پیام‌ها یا تماس‌ها پاسخ می‌دهد آسان‌تر می‌شود.

ویژگی جدید واتس‌اپ در نشان دادن آخرین نفرات آنلاین

این ویژگی با نمایش لیستی از مخاطبین «اخیراً فعال» به‌جای وادار کردن کاربران به بررسی وضعیت فعالیت هر مخاطب به‌صورت جداگانه، رویکرد راحت‌تری را ارائه می‌دهد. این ویژگی آخرین وضعیت مشاهده یا آنلاین بودن را در این لیست‌ها برای محافظت از حریم خصوصی کاربران نشان نمی‌دهد. این ویژگی در حال حاضر برای منتخب آزمایش‌کنندگان بتا که از فروشگاه Google Play به آخرین نسخه واتس‌اپ بتا برای اندروید به‌روزرسانی کرده‌اند، قابل دسترسی است. در هفته‌های آینده، کاربران بیشتری به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط: واتس‌اپ امکان گذاشتن Note روی نام مخاطب را می‌دهد

این توسعه با تلاش‌های مداوم واتس‌اپ برای افزایش تعامل و تعامل کاربر همسو است. گزارش اخیر دیگری حاکی از آن است که واتس‌اپ ممکن است شروع به توصیه مخاطبین به کاربرانی کند که مدتی است با آنها ارتباط برقرار نکرده‌اند. WA Beta Info همچنین به اشتراک گذاشت که آزمایش‌کنندگان منتخب بتا به این ویژگی جدید دسترسی دارند که می‌تواند با هدف بهبود تجربه پیام‌رسانی باشد. این ویژگی که در انتهای لیست چت‌ها قرار دارد، امکان دسترسی آسان به مکالمات جدید احتمالی را بدون ایجاد اختلال در چت‌های موجود فراهم می‌کند. کاربرانی که ترجیح می‌دهند پیشنهادات را دریافت نکنند، می‌توانند با بستن بخش اختصاصی در پایین لیست چت‌ها، انصراف دهند. ویژگی جدید مخاطبین فعال و پیشنهادات تماس در حال آزمایش هستند و به‌روزرسانی آینده می‌تواند آنها را در پایگاه کاربران گسترده‌تری عرضه کند. این تغییرات نشان دهنده تعهد مداوم واتس‌اپ به اصلاح پلتفرم خود و ارائه تجربه پیام رسانی یکپارچه تر به کاربران است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *