،

تصاویر سیستم عامل HarmonyOS NEXT هوآوی افشا شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تصاویر سیستم عامل HarmonyOS NEXT هوآوی افشا شد

شرکت هوآوی در نظر دارد سیستم عامل جدید بومی Harmony خود را بزودی منتشر کند. به تازگی کاربر FlanKer-017 X اطلاعات و تصاویر رابط کاربریHarmonyOS NEXT را به اشتراک گذاشت که در حال اجرا روی گوشی میت 60 هوآوی است.

طبق تصاویر هوآوی تصمیم گرفته طراحی کاملا جدیدی را برای رابط کاربری در نظر گیرد. به نوعی دیگر برنامه اندرویدی روی این سیستم عامل پشتیبانی نخواهد شد و افراد باید به برنامه‌های  Harmony هوآوی اکتفا کنند. این برای افرادی که به صورت ترکیبی از برنامه اندروید و Harmony استفاده می‌کنند، یک مانع بزرگ تلقی می‌شود.

این کاربرا نگرانی در مورد اپ‌هایی را که داده زیادی را ذخیره کرده، همچون اپ‌هایی چون پیام‌رسان‌ها و نوت‌برداری.  بنابراین کاربران در رابط کاربری جدید با تجربه رنج‌آور و کسل کننده رو به رو خواهند شد.

این کاربر ویبو افزود که هسته سیستم عامل در حقیقت میکروکرنل جدید محسوب می‌شود. در واقع یک ماژول سازگاری لینوکس برای بهبود سیستم‌های لینوکس ادغام شده به حساب می‌آید. این خبر پس از رویداد HarmonyOS Eco Thousand Sails هواوی ماه ژانویه انتشار پیدا کرده، رویدادی که در آن برنامه پیش نمایش توسعه دهندگان HarmonyOS NEXT Milky Way Edition معرفی شد.

انتظار داریم برنامه بتای توسعه دهنده در سه ماهه دوم این ماه یا ژوئن منتشر شود و نسخه نهایی نیز پاییز از راه خواهد رسید.  با توجه به زمان انتشار، در حال حاضر فرصت برای هوآوی وجود داشته تا به نگرانی پیرامون تجربه کاربر مانند سازگاری برنامه و انتقال داده پایان دهد. با بررسی کامل اکوسیستم اپلیکیشن بعدی، جالب است مشاهده کنیم  هواوی چگونه این مشکلات را حل کرده و آیا می‌تواند رضایت طرفداران را جلب سازد.

باید بیان داشت هوآوی فعالانه با توسعه دهندگان اپ‌ها تماس برقرار کرده و آنها را برای افزایش توسعه اپ برای این سیستم عامل پشتیبانی می‌کند. این کمپانی تصمیم دارد بیش از 5000 برنامه برای HarmonyOS دردسترس قرار گیرد که محبوب‌ترین گروه‌ها مربوط به شبکه اجتماعی، مالی و بازی است.  

باید افزود سری Mate 60 هوآوی با پردازنده اختصاصی Kirin و سیستم عامل اختصاصی توانسته به موفقیت فروش بالایی دست یابد.  گزارش‌های پیشین بیان داشتند که هوآوی موفق شد در ماه نخست عرضه میت 60 بیش از 1.5 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند.

شرکت مطرح چینی به طور استراتژیک بازار وسیع گوشی هوشمند چین را هدف قرار می‌دهد. هوآوی پیش بینی کرد که HarmonyOS تا سه ماهه چهارم سال 2023 به سهم بازار 16 درصدی در چین دست یابد و در حال حاضر اپل با سهم 23 درصدی سهم بالایی دارد و هوآوی امیدوار است که بتواند از اپل پیشی گیرد.

مشخص نیست آیا هوآوی با سیستم عامل خود خواهد توانست نظر علاقمندان را جلب کند و آیا بهتر از اندروید و سایر سیستم‌عامل‌ها عمل می‌کند یا خیر. پیش بینی شده این سیستم عامل جدید را بزودی شاهد باشیم و در آینده نزدیک جزئیات بیشتر درباره آن فاش خواهد شد.

مشخص نیست آیا اطلاعات فاش شده صحت دارد یا خیر. بنابراین باید منتظر اخبار موثق باقی ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *