،

تبلت وان پلاس پد 2 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می رسد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تبلت وان پلاس پد 2 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می رسد

در روزهای گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه وان پلاس قصد دارد تبلت وان پلاس پد 2 را در نیمه دوم سال 2024 راهی بازار کند. اکنون مکس جامبور اطلاعات جدیدی از این تبلت رده بالا آینده وان پلاس فاش کرد.

جامبور بیان داشت که وان پلاس در این تبلت از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد. چیپی که برای پرچمداران سال 2024 بود و با افزوده شدن آن به این تبلت، محصول وان پلاس را به گزینه‌ای برجسته تبدیل خواهد کرد.

این تبلت به گفته DCS ویبو با نمایشگر 12 اینچی از راه می‌رسد. به نظر رسیده وان پلاس  Pad 2 به طور بالقوه می‌تواند به عنوان اوپو پد 3 ریبرند شود و به بازار برسد.  

DCS همچنین اشاره کرد که اوپو در ابتدا تصمیم گرفت پد 3 را سه ماهه دوم 2024 عرضه کند اما سپس تصمیم به تاخیر گرفته شد.

بنابراین انتظار داریم اوپو پد 3 ابتدا در چین معرفی و عرضه شود و سپس وان پلاس پد 2 را در بازار جهانی ملاقات کنیم. اطلاعات بیشتری در دست نیست و وان پلاس امیدوار است با این مدل جدید تبلت خود بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

نسل قبلی در تابستان 2023 معرفی و عرضه شد. مدتی بعد نیز مدل گو آن با مشخصات میان رده و قیمتی مناسب راهی بازار شد. بنابراین انتظار داریم سال جاری تبلت وان پلاس شامل تنها یک مدل وان پلاس پد 2 نشود و مدل گو هم خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و دقیق باید منتظر ماند تا در هفته‌های آینده افشاگران صنعت جزئیات تایید شده‌ای را معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده بزودی اخبار دقیق دردسترس قرار گیرد و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

انتظار داریم وان پلاس محصولات جدیدی در آینده نزدیک معرفی کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *