،

تصویر واقعی و رسمی گوشی اوپو K12 قبل رونمایی آشکار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
تصویر واقعی و رسمی گوشی اوپو K12 قبل رونمایی آشکار شد

شرکت اوپو پیشتر گوشی میان رده جذاب A3 Pro خود را در چین رونمایی و عرضه کرد. مدلی که از دوام بدنه بالایی برخوردار بود و مشخصات کلیدی قابل توجهی هم در آن تعبیه شد. اکنون افشاگر صنعت Digital Chat Station جزئیات گوشی اوپو K12 آینده را در کنار تصویر این گوشی فاش کرد.

در حقیقت گوشی K12 نسخه ریبرند وان پلاس نورد CE 4 محسوب می‌شود که در هفته‌های اخیر راهی بازار هند شد. طبق تصویر منتشر شده، این گوشی طراحی مشابهی با وان پلاس نورد CE 4 دارد و احتمالا در بحث مشخصات شبیه باشد.

متاسفانه اوپو تاریخ رونمایی را مشخص نکرد. دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی امولد با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز با دوربین سلفی 16 مگاپیکسل است. همچنین باید در عقب به حسگر واید 50 مگاپیکسل با فناوری OIS و لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل اشاره کرد.

در سوی دیگر این گوشی شامل پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 شده و با رم 12 گیگ LPDDR4x و حافظه داخلی 512 گیگ UFS 3.1 و برخی دیگر می‌شود. همچنین یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 وات هم برای این مدل تدارک دیده شد.

دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و حسگر IR بلستر عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتری توسط اوپو فاش نشد و انتظار داریم در هفته‌های آینده رونمایی صورت گیرد.

این برند در نظر دارد محصولی میان رده و جذاب به بازار عرضه کند.

مشخصات کلیدی وان پلاس نورد CE 4

این گوشی که گفته می‌شود نسخه ریبرند اوپو K12 است با مشخصات کلیدی قابل توجهی در آوریل عرضه شد. دستگاه ابعاد 162 در 75 در 8.4 میلیمتر داشته و وزن آن به 184 گرم می‌رسد. این مدل دارای استاندارد ضد پاشش آب IP54 است و از نمایشگر فلوید امولد 6.7 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. دستگاه دارای شدت روشنایی نمایشگر 1100 نیت است و تراکم پیکسلی صفحه نمایش آن 394ppi است.

همچنین باید به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 اشاره کرد که در کنار 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. این گوشی فعلی وان پلاس دارای دوربین عقب 50 مگاپیکسل واید و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل است.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل هم شامل این گوشی شده و از اسپیکر استریو بهره می‌برد. شایان ذکر بوده محصول وان پلاس از بلوتوث 5.4، وای فای 6، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پورت USB-C برخوردار است.

وان پلاس یک باتری 5500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 واتی برای آن تدارک دیده شده است. دستگاه با ویژگی‌های جذاب عرضه شد و اکنون در بازار هند و برخی نقاط دردسترس است. مشخص نیست آیا در مشخصات اوپو K12 کاملا شبیه به این گوشی وان پلاس است یا خیر و اگر مشابه باشد باید انتظار یک گوشی میان رده قدرتمند را داشت.

وان پلاس نورد CE 4 در حال حاضر راهی هند شده و مشخص نیست چه بازار دیگری پذیرای این تلفن هوشمند میان رده خواهند بود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *