،

گوشی میان رده اوپو A60 با پردازنده اسنپدراگون 680 در راه است

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی میان رده اوپو A6 با پردازنده اسنپدراگون 680 در راه است

شرکت اوپو در نظر دارد بزودی گوشی میان رده جدیدی را با نام A60 معرفی کند. زیرا همین مدل به تازگی در پایگاه داده گوگل پلی کنسول دیده شد و برخی جزئیات آن چون پردازنده، حافظه رم، نمایشگر و برخی دیگر لو رفت.

این گوشی دارای چیپستی با شماره مدل QTI SM6225 است که انتظار داریم همان اسنپدراگون 680 نسخه 4G باشد. دستگاه با 8 گیگ رم و  سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 در این پایگاه داده لیست شد.

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 680 به یک خوشه هسته (4+4) مجهز به 4 هسته Cortex A73 دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. در بخش گرافیکی، این چیپ شامل پردازنده گرافیکی Adreno 610 می‌شود.

در سایر مشخصات گوشی اوپو  A60 دارای صفحه‌نمایش 720 پیکسل بوده که بیشتر نشان دهنده یک دستگاه رده پایه است. در بخش طراحی، رندر منتشر شده حاشیه ضخیمی را اطراف نمایشگر نشان می‌دهد که در مقایسه با نسل قبل بیشتر است. اگرچه نمایشگر ناچ نسل قبل حذف و یک نمایشگر حفره وسط در آن تعبیه شد.  

طبق لیست آشکار شده، دوربین FV-5 توسط شرکت اوپو در نظر گرفته شده و  این دوربین احتمالا یک حسگر 8 مگاپیکسلی برای بخش سلفی باشد و در کنار آن دوربین عقب 50 مگاپیکسل تدارک دیده خواهد شد.

باید بیان داشت که اوپو A59 ارائه شده یک چیپست 5G از نوع مدیاتک Dimensity 6020 (7 نانومتری) شامل آن شده بود.  A60 پیشتر در چندین پلتفرم گواهی دیگر همچون NBTC تایلند، SDPPI اندونزی و TKDN و TDRA امارات رویت شد. اگرچه آنها به جز نام و شماره مدل جزئیات دیگری فاش نکردند، اما اشاره شد که این گوشی به زودی عرضه می‌شود. پلتفرم Camera FV-5 نشان داده که این گوشی ممکن است با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شود.

مشخصات کلیدی گوشی اوپو A59

گوشی اوپو A59 در دسامبر سال 2023 معرفی و عرضه شد. این تلفن هوشمند ضخامت 8 میلیمتری و وزن 187 گرمی داشته و از استاندارد ضد پاشش آب IP54 برخوردار است. همچنین باید به نمایشگر IPS LCD با سایز 6.5 اینچی و وضوح HD+ اشاره کرد. این گوشی نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتز و شدت روشنایی 600 نیت دارد.

در سایر مشخصات باید به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 6020، رم 4 تا 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ و سیستم عامل اندروید 13 پرداخت. این محصول اوپو دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 33 وات است.

محصول اوپو با پورت USB-C، بلوتوث 5.3، وای فای 6 و حسگر اثرانگشت جانبی عرضه شد. مدلی که در رنگ طلایی و مشکی قابل تهیه است. مشخص نیست محصول آینده در چه رنگ و با چه قیمتی به فروش می‌رسد. بنابراین انتظار داریم بزودی در هند معرفی شده و مدتی بعد در بازارهای دیگر به فروش برسد.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری در دسترس قرار گیرد و اوپو امیدوار است گوشی جذاب و خوش قیمتی را روانه بازار کند. پیش بینی شده بزودی محصولات بیشتری توسط اوپو معرفی شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *