،

اکشن کم اینستا 360 ایکس 4 با قابلیت فیلمبرداری 8کی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
اکشن کم اینستا 360 ایکس 4 با قابلیت فیلمبرداری 8کی معرفی شد

شرکت اینستا360 به تازگی از اکشن کم جدید خود به نام ایکس 4 رونمایی کرد. گجتی که توانایی ضبط ویدئو 8کی را دارد و قابلیت‌های کارآمدی برای آن در نظر گرفته شده است.

این گجت پوشیدنی جانشین ایکس 3 سال گذشته شده و نسبت به نسل قبل چندین ارتقا پیدا کرد. این دوربین آنقدر کارآمد است که به راحتی قابل حمل بوده و در هر زمان و مکانی قابل استفاده است.

در حقیقت جدیدترین دوربین اینستا 360 در مقابل دوربین‌هایی چون GoPro و DJI Osmo قرار گرفته تا بتواند به ابزاری کامل برای ماجراجویی تبدیل شود. Insta360 ایکس 4 همانند یک گوشی هوشمند ابعاد بلندی دارد و از محافظ لنز قابل تعویض هم بهره می‌برد. یک مدل ساده از این دوربین ارائه می‌شود و نسخه برتر هم تعبیه شده که از دوام بالایی بهره می‌برد.

این دوربین ضدآب بوده و تا عمق 50 متری زیر آب برای غواصی کارآمد است. X4 دارای به صفحه نمایش لمسی 2.5 اینچی مجهز شده که پوشش شیشه گوریلاگلس دارد. این دستگاه دارای فناوری کنترل صوتی هم است تا نیازی به لمس کلید یا نمایشگر برای استفاده نباشد.  

در سوی دیگر، Insta360 X4 یک سیستم لنز 360 درجه 72 مگاپیکسلی شامل آن شده که می‌تواند به صورت 360 درجه ویدئو 8کی با فریم 30 ضبط کند. همچنین قابلیت ضبط ویدئو 5.7 کی با فریم 60 هم وجود دارد. در نهایت قابلیت ضبط ویدئو 4کی با فریم 100 هم تدارک دیده شد.  ویدیوهای صحنه آهسته نیز قادرند با سرعت 5.7 کی و سرعت 120 فریم بر ثانیه و کیفیت 3کی با فریم 240  قابل ضبط شوند.  در نهایت تایم لپس نیز با وضوح 11کی ضبط می‌شوند.

این دوربین به مجموعه‌ای از ویژگی دیگر چون دسته سلفی نامرئی که میله سلفی را از فیلم حذف می‌کند، HDR فعال 360 درجه، حالت Me که روی شما تمرکز دارد، تثبیت وضعیت، کاهش صدای باد و قفل افق 360 درجه مجهز است. همچنین ویژگی بارگذاری شده با هوش مصنوعی برای ویرایش و هنگام ضبط فیلم تدارک دیده شد. X4 با باتری 2290 میلی آمپر ساعتی ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی همراه است.

محصول جدید اینستا 360 ایکس 4 قیمت ارزانی نداشته و باید هزینه 500 دلاری برای آن در نظر گرفت. در اروپا نیز با قیمت 560 یورو قابل تهیه است. این دستگاه برای خرید دردسترس بوده و نباید برای تهیه آن منتظر بود.

شرکت اینستا 360 در سبد محصول خود اکشن کم‌های بسیاری دارد تا بتواند ابزاری ایده آل را به مخاطب خود ارائه دهد. ایکس 4 که جانشین ایکس 3 محسوب می‌شود، در مقایسه با نسل قبل قابلیت‌های بزرگی ارائه می‌دهد که در کنار قیمت مورد اشاره، ارزشمند است.

مشخص نیست آیا به جز در امریکا و اروپا قرار است در مناطق دیگری هم به فروش برسد یا خیر. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چه تصمیمی دارد.

این کمپانی احتمالا بزودی محصولات بیشتری معرفی خواهد کرد تا بتواند نیاز ولاگرها را برآورده سازد. بخصوص اینکه دوربین‌های کارآمدی دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *