،

جزئیات کامل گوشی ریلمی C65 5G پیش از معرفی آشکار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
جزئیات کامل گوشی ریلمی C65 5G پیش از معرفی آشکار شد

شرکت ریلمی قصد دارد بزودی گوشی میان رده C65 خود را معرفی کند. اکنون افشاگر صنعت Sudhanshu Ambhore اطلاعات کامل دستگاه را قبل رونمایی فاش کرده است.

این گوشی مقرون به صرفه با قیمت مناسب، طراحی شیک و مشخصات کلیدی ایده‌آل عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه نمایشگر 6.6 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز است که حفره دوربینی هم وسط آن جای گرفت.

با چنین مشخصه‌ای باید C65 را یکی از اولین گوشی‌های اقتصادی دانست که به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. شدت روشنایی دستگاه به 625 نیت رسیده که به مخاطب اجازه می‌دهد شدت روشنایی بالایی را مشاهده کند.

بنابراین افراد می‌توانند فشار چشم کمتری را در تجربه کاربری با این گوشی شاهد باشند. شدت روشنایی قابل کاهش تا 1 نیت هم دارد تا افراد بتوانند به محافظت از چشم خود بپردازند.

در این گزارش آمده که گوشی ریلمی C65 دارای پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 6300 است، یک چیپ 6 نانومتری که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. گفته شده که گزینه ذخیره‌سازی شامل پیکربندی با 4 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی خواهد شد. گزینه بالاتر 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی هم وجود دارد. گذشته از آن پیش بینی شده که این دستگاه اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه تا 2 ترابایت را داشته باشد.  

بخش دوربین ساده است به شکلی که ریلمی قرار است از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک لنز ثانویه بهره گیرد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم تدارک دیده خواهد شد.

این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 15 واتی خواهد بود که به یک ظرفیت استاندارد برای باتری محسوب می‌شود. طبق مشخصاتی که ریلمی تدارک دیده با گوشی ایده آل رو به رو خواهیم بود که می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد.

دستگاه تنها 7.8 میلیمتر ضخامت و 190 گرم وزن دارد. همچنین حسگر اثرانگشت جانبی و استاندارد IP54 هم روی این مدل قابل مشاهده است. انتظار داریم در هند این گوشی با قیمتی کمتر از 10 هزار روپیه یعنی زیر 200 دلار عرضه شود. ریلمی همیشه محصولاتی برای عرضه در بازار هند دارد و همچون دیگر رقبا چینی خود حضور فعالی در این منطقه دارد.

با معرفی گوشی ریلمی C65 در این بازار، انتظار داریم مدتی بعد در سایر مناطق به فروش برسد. اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. ریلمی امیدوار است که بتواند این گوشی را در اواسط بهار معرفی و عرضه کند.

مشخص نیست گوشی دیگری باید از این برند انتظار داشت یا خیر. این شرکت هر سال با معرفی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود سعی کرده نظر علاقمندان به تلفن هوشمند خوش قیمت را جلب کند. زیرا همیشه ویژگی‌های جذاب را روی محصولات خود تعبیه کرده و توانسته موفق هم عمل کند.

در هر صورت باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت روشن شود. اطلاعات بدست آمده عمدتا شایعه هستند و هیچ یک توسط ریلمی به تایید یا تکذیب نرسیدند. بنابراین باید آنها را شایعه دانست.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *