،

انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8a

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار تصویر رندر گوشی پیکسل 8a

تا رونمایی از گوشی پیکسل 8a گوگل فاصله چندانی باقی نمانده و این برند درصدد است بزودی در جریان رویداد Google I/O 2024 از این تلفن هوشمند میان رده رونمایی کند.

هر سال گوگل نسل جدیدی از گوشی پیکسل A خود را معرفی و عرضه می‌کند که دارای ویژگی‌های قابل توجه و قیمت مناسب نسبت به مدل‌های پرچمدار هستند. تاکنون تصاویر و اطلاعات بسیاری از پیکسل 8a منتشر شد و اکنون شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتری از این مدل هستیم.

رویداد رونمایی روز 14 می انجام خواهد گرفت. گوشی در چهار رنگ چینی (بژ)، خلیجی (آبی)، نعنایی (سبز) و Obsidian (مشکی) عرضه خواهد شد. طبق گزارش گوشی پیکسل 8a با طراحی شبیه به پیکسل 8 همراه است و ابعاد مناسبی هم دارد.

ارتقا طراحی گوشی پیکسل 8a نسبت به نسل قبل می‌تواند جذاب باشد. گوگل از مشخصاتی چون پردازنده تنسور نسل سوم، رم 8 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ 27 واتی بهره خواهد گرفت. همچنین در عقب گوشی دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین دوم 13 مگاپیکسل استفاده خواهد شد.

اطلاعات بیشتری از پیکسل 8a نداریم و باید تا روز 14 می منتظر ماند و مشخص شود برنامه گوگل چیست و چگونه گوشی را در روز مورد اشاره معرفی خواهد کرد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

مشخصات کلیدی گوشی پیکسل 7a

 این محصول گوگل در می 2023 معرفی و عرضه شد. دستگاهی میان رده با ابعاد 152 در 72در 9 میلیمتر و وزن 193 گرمی. این گوشی با استاندارد IP67 ضدآب همراه شده تا بتواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

گوشی دارای نمایشگر اولد 6.1 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز بوده و از وضوح FHD+ با پوشش گوریلاگلس 3 است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه 81 درصد است و تراکم پیکسلی نمایشگر 429ppi.

گوگل در این مدل از پردازنده تنسور نسل دوم 5 نانومتری استفاده کرد که یک چیپ هشت هسته‌ای با تراشه گرافیکی  Mali-G710 MP7 است. دستگاه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی عرضه شد و خبری از ارتقا حافظه داخلی با اسلات کارت میکرو اس دی نیست.

پیکسل 7a دارای دوربین عقب دوگانه 64 مگاپیکسل واید و 13 مگاپیکسل اولتراواید است. محصول گوگل از دوربین سلفی 13 مگاپیکسل بهره می‌برد و قابلیت فیلمبرداری 4K برای هر دو دوربین جلو و عقب تدارک دیده شد.

این گوشی فاقد جک 3.5 میلیمتری بوده و از پورت USB-C، بلوتوث 5.3، وای فای 6e و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار است. این گوشی با یک باتری 4385 میلی آمپرساعتی همراست و از سرعت شارژ 18 واتی برخوردار بوده و شامل قابلیت شارژ بی سیم 7.5 واتی می‌شود.

گوگل احتمالا نسل جدید گوشی میان رده خود را با قیمت کمتر از 500 دلار عرضه خواهد کرد. انتظار داریم این تلفن هوشمند نیز مانند سایر گوشی‌های پیکسل دارای دوربین با عملکرد عالی باشد که می‌تواند رقیب سرسختی برای گلکسی A55 سامسونگ و دیگر رقبا محسوب شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و تایید شده باقیم اند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *