،

مقرون به‌صرفه‌ای که رقیب گوشی‌های گران‌ است با باتری عظیم تازه معرفی شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ویوو Y200i امتیازات بالا با قیمت مقرون به‌صرفه

Vivo Y200i با چیپست اسنپدراگون و باتری قوی 6000 میلی‌آمپر ساعتی تازه راه‌اندازی شده است. ایده آل برای علاقه‌مندان به فناوری که به‌دنبال دوام و عملکرد هستند.

بازار گوشی‌های هوشمند به‌تازگی با عرضه جدیدترین مدل Vivo، Vivo Y200i، احیا شده است. این دستگاه به لطف باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2، نه تنها عملکرد بالا بلکه دوام را نیز نوید می‌دهد.

رونمایی از ویوو Y200i

Vivo Y200i به‌طور رسمی در 20 آوریل 2024 در چین عرضه شد و انتظار می‌رود به‌زودی در سایر بازارها نیز عرضه شود. این گوشی در رده‌ی مقرون به‌صرفه‌ای که دارای ویژگی‌های قابل رقابت با مدل‌های با قیمت بالاتر است، برجسته است.

عملکرد و مشخصات

پردازنده و ذخیره‌سازی

قلب Vivo Y200i در چیپست Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 نهفته است که عملکردی روان را حتی با اجرای چندین برنامه تضمین می‌کند. کاربران گزینه‌هایی بین 8 یا 12 گیگابایت رم و انواع حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی دارند که برای کاربران معمولی کافی است.

صفحه نمایش

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی Full HD+ IPS LCD است که رنگ‌های زنده و تصاویر واضح با حداکثر روشنایی 1800 نیت ارائه می‌کند و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز مناسب است.

قابلیت‌های دوربین

علاقه‌مندان به عکاسی از تنظیمات دوربین دوگانه Y200i قدردانی خواهند کرد که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است که با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تکمیل شده است که برای ثبت عکس‌های دقیق و ظریف عالی است. در قسمت جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

باتری و شارژ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Vivo Y200i باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند. این نه تنها زمان استفاده طولانی‌تر را تضمین می‌کند، بلکه چرخه‌های شارژ سریع‌تر را نیز تضمین می‌کند که عاملی حیاتی برای کاربرانی است که اغلب در مسیر هستند.

طراحی و ساخت

طراحی Vivo Y200i هم شیک و هم کاربردی است و ضخامت آن تنها 7.99 میلی‌متر و وزن آن حدود 199 گرم است. برای افزایش امنیت به حسگر اثر انگشت در کناری مجهز شده است. ساختار بدنه شامل جلو شیشه ای، پشت پلاستیکی و قاب پلاستیکی است که زیبایی شناسی را با دوام متعادل می‌کند.

ویژگی‌های افزوده شده

این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP64 است که آن را در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم می‌کند. همچنین از عملکرد دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های اتصال مانند 5G و VoLTE است که آن را به انتخابی مناسب برای کاربران مبتنی بر اتصال تبدیل می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

Vivo Y200i که در ابتدا در چین عرضه شد، قیمتی برابر با 1599 یوان دارد که تقریباً معادل 240 دلار است و آن را به گزینه‌ای مقرون به‌صرفه و در عین حال قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. این در سه رنگ: سفید یخچالی، مشکی شب ستاره‌ای و آبی هائوهای موجود است.

Vivo Y200i با ارائه ویژگی‌هایی که معمولاً در مدل‌های گران‌تر دیده می‌شود، در بخش اقتصادی متمایز است. ترکیبی از باتری قدرتمند، قابلیت‌های پردازش قوی، و صفحه‌نمایش واضح، آن را به رقیب شایسته‌ای برای کسانی تبدیل می‌کند که به‌دنبال ارتقای تجربه تلفن هوشمند خود بدون ضرر کردن هستند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *