،

اسپیکر سفری کمپ ادیشن شیائومی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
اسپیکر سفری کمپ ادیشن شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی هر سال مجموعه عظیمی از محصولات هوشمند و غیر هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین به تازگی از اسپیکر سفری کمپ ادیشن خود رونمایی کرد که همانطور از نام آن پیداست، برای کمپ‌ها بسیار مناسب خواهد بود. مدلی با طراحی ناهموار که نشان از دوام بالای بدنه این اسپیکر دارد و قدرت صدا بالایی هم به مخاطب ارائه می‌دهد.

دستگاه طراحی مستطیل شکل و ساده‌ای دارد که نظر هر فردی را به خود جلب ‎می‌کند. ابعاد دقیق این اسپیکر 146 در 125 در 85 میلیمتر است و وزن 1.1 کیلوگرمی دارد. بنابراین چندان با اسپیکر کم وزن رو به رو نیستید.

همچنین در بحث ظاهری بدنه از طراحی توری شکل شیک برخوردار است و ساختار فلزی آن نشان دهنده دوام بالا بدنه است. توان خروجی صدا اسپیکر 40 وات بوده که برای استفاده در فضای باز و استفاده در کمپ می‌تواند هیجان انگیز باشد.

اسپیکر سفری کمپ ادیشن صدای 360 درجه را پخش کرده تا بتواند صدایی شفاف و پروضوح را به مخاطب ارائه دهد. در سوی دیگر شامل فناوری Harman AudioEFX شده که موجب شفافیت بالا صدا می‌شود.

این مدل از دو توییتر، دو باس میانی و دو رادیاتور غیرفعال تشکیل شده تا بتواند صدایی پروضوح را ارائه دهد. در واقع همکاری شیائومی با هارمن موجب استفاده از فناوری Harman AudioEFX شده تا اطمینان حاصل شود که اسپیکر صدا را با وضوح و جزئیات ارائه داده و لذت شنیدن موسیقی در محیط باز یا خانه را رقم می‌زند.

این مدل که برای تجربه در فضای باز تدارک دیده شده و از استاندارد IP66 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است. همچنین به پشتیبانی از بلوتوث 5.3 برای اتصال بی سیم استفاده کرده و شامل فناوری NFC هم می‌شود.

در سوی دیگر این مدل شامل پشتیبانی از کدک LHDC 5.0 شده که امکان انتقال صدا را به دنبال دارد و  دارای نوارهای نور LED در قسمت زیرین دستگاه است. گذشته از آن، شیائومی به عمر باتری بیش از 14 ساعته اشاره کرده و جالب اینجا بوده که می‌توان آن را در محفظه بار شیائومی SU7 قرار داد و شارژ کرد. شاید این روش موجب استفاده از اسپیکر نخواهد شد، اما کمک کرده تا بتوان پس از افت شارژ، آن را به کار گرفت. شیائومی یک محصول کاربردی را به کار گرفت.

نسخه کمپ ادیشن اسپیکر بلوتوث شیائومی در حال حاضر با قیمت 699 یوان ( 100 دلار) قابل تهیه است. بنابراین می‌توانید آن را از سایت رسمی شیائومی در چین خریداری نمایید. شیائومی مشخص نکرده این اسپیکر چه زمانی عرضه بازار جهانی خواهد شد.

در اخباری مرتبط گفته شده این شرکت در تلاش بوده تا محصولات جدیدی را بزودی عرضه کند. برند چینی سعی دارد ابزارهای کاربردی را به مخاطب ارائه دهد. کمپانی شیائومی در نظر دارد بزودی سری شیائومی 14 تی را به عنوان مدل‌های پرچمدار عرضه کند.

مشخص نیست برنامه این کمپانی چیست و چه زمانی باید شاهد عرضه سری شیائومی 14تی پرچمدار باشیم که بزودی راهی بازار جهانی خواهد شد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *