،

گوشی گلکسی F55 بزودی به عنوان ریبرند گلکسی M55 معرفی می شود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی گلکسی F55 بزودی به عنوان ریبرند گلکسی M55 معرفی می شود

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند که یکی از آنها سری گلکسی F است. این خانواده گوشی مدل‌های متنوعی ندارد اما بزودی باید شاهد معرفی گلکسی F55 باشیم.

به تازگی همین مدل در پایگاه داده گوگل پلی کنسول دیده شده است. دستگاه با نام گلکسی F55 رویت شد و گفته می‌شود به عنوان نسخه ریبرند گلکسی M55 به فروش می‌رسد. این مدل در بیشتر مشخصات شبیه به گلکسی M55 است.

بنابراین انتظار داریم پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 روی این مدل تعبیه شود. چیپی 4 نانومتری که کم مصرف بوده و برای انجام کاربری روزانه مناسب است. در سوی دیگر باید شاهد رم 8 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگ باشیم.

در سایر مشخصات انتظار نمایشگر FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز داریم. گوشی گلکسی F55 با شماره مدل SM-E556B/DS در پایگاه BIS هند رویت شده است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر رونمایی محصول جدید سامسونگ باقی ماند.

در حالی که جزئیاتی در مورد سیستم دوربین و باتری آشکار نشد، با در نظر گرفتن Galaxy M55 5G به عنوان مدل اصلی، باید انتظار پیدا کرد یک سیستم دوربین عقب با لنز سه‌گانه و یک باتری پرظرفیت را شاهد باشیم.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم هفته‌های آینده این مدل میان رده سامسونگ رسما معرفی شود. برندی که همیشه در تلاش بوده محصولی برجسته را معرفی و عرضه کند. مشخص نیست اطلاعات بدست آمده تایید شده هستند یا خیر.

مشخصات کلیدی گلکسی M55

این گوشی هوشمند سامسونگ در مارس 2024 معرفی شد و دارای ابعاد 163 در 76 در 7.8 میلیمتر است و وزن 180 گرمی دارد. در سوی دیگر باید به نمایشگر سوپرامولد پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح FHD+ با شدت روشنایی 1000 نیت اشاره کرد.

دستگاه از سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 برخوردار است و شامل پردازنده 4 نانومتری قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام می‌شود. چیپی که دارای تراشه گرافیکی آدرنو 644 است و در کنار آن باید به 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی پرداخت.

محصول سامسونگ از اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی بهره می‌برد. گذشته از آن در عقب سه حسگر 50/8/2 مگاپیکسل تعبیه شده که یکی از لنزها واید و دیگری اولتراواید و ماکرو است.

دوربین سلفی نیز حسگری 50 مگاپیکسل بوده که همچون حسگر عقب توانایی ضبط ویدئو 4K را به مخاطب می‌دهد. در نهایت باید به وای فای 6، بلوتوث 5.2، قابلیت حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و چندی دیگر پرداخت.

این تلفن هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 وات دارد و در رنگ سبز و آبی عرضه شد. بدنه گلکسی M55 از پلاستیک بوده و یک میان رده ارزنده از سامسونگ تلقی می‌شود.

باید منتظر ماند تا شرکت کره‌ای در آینده نزدیک گلکسی F55 میان رده را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. با توجه به رویت شدن در گوگل پلی کنسول، نزدیک رونمایی آن قرار داریم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *