،

گوشی فلیپ آنر هفته‌های آینده معرفی می شود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی فلیپ آنر هفته‌های آینده معرفی می شود

براساس گزارش‌ها آنر در حال توسعه گوشی فلیپ خود موسوم به آنر مجیک فلیپ است. دستگاهی که اطلاعات چندانی از آن در دست نیست اما می‌دانیم که بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم.

دستگاه انتظار داریم با نام آنر مجیک فلیپ معرفی شود. به گفته گزارش‌ها، این مدل پس از سری آنر 200 راهی بازار خواهد شد و این یعنی طی هفته‌های آینده باید شاهد رونمایی آن باشیم.

گفته شده چند سری گوشی میان رده سطح بالا بزودی از راه خواهد رسید که باید به سری نوا 13، رنو 12، ویوو اس 19 و سری آنر 200 اشاره کرد. دستگاه همزمان با سایر گوشی‌های هوشمند مذکور در ماه ژوئن از راه خواهد رسید.

این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات سری آنر 200 و گوشی فلیپ آنر مجیک فلیپ ندارد. حتی در گزارش‌های قبلی هم مشخص نشده آنر مجیک فلیپ چه ویژگی‌هایی به همراه دارد و تنها می‌دانیم که باید شاهد تلفن هوشمند پرچمدار باشیم.

براساس گزارش‌های منتشر شده، آشکار شد که Honor Magic Flip دارای یک نمایشگر بیرونی بزرگ همچون موتورولا ریزر 40 اولترا خواهد بود. انتظار داریم تلفن هوشمند به دوربین دوگانه مجهز شود و از بدنه عقب چرمی هم بهره می‌برد.

در سوی دیگر باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی هم پرداخت.  گزارش پیشین فاش کرده که Magic Flip تا پایان سه ماهه دوم امسال معرفی و عرضه خواهد شد. بنابراین سری آنر 200 لایت و آنر مجیک فلیپ در ماه ژوئن از راه خواهند رسید.    ممکن است سری آنر 200 در اوایل ژوئن و آنر مجیک فلیپ در اواخر ژوئن معرفی و عرضه شد.

به نظر رسیده که این شرکت تصمیم دارد دو گوشی تاشو دیگر را در نیمه دوم سال 2024 معرفی و عرضه کند. این دو مدل احتمالا با نام Magic V3 و V Purse 2 شناخته شوند و به عنوان جانشین مدل‌های Magic V2 و V Purse سال قبل به حساب می‌آیند.

این مدل‌های تاشو احتمالا دارای قابلیت انعطاف به سمت داخل و خارج هستند.  

مشخصات کلیدی آنر مجیک 6 پرو

در ژانویه 2024 بود که آنر گوشی آنر مجیک 6 پرو را معرفی کرد. دستگاه‌ دارای ابعاد 162 در 75 در 8.9 میلیمتری بوده و وزن 225 گرمی دارد. گوشی دارای بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیوم است و از استاندارد IP68 هم بهره می‌برد.

در سوی دیگر به نمایشگر 6.8 اینچی LTPO OLED مجهز شده که نرخ نوسازی 120 هرتز، شدت روشنایی 5000 نیت و وضوح FHD+ دارد. در سوی دیگر گوشی آنر دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و از حافظه رم 12 تا 16 گیگ بهره می‌برد و حافظه داخلی 256 گیگ تا 1 ترابایت دارد.

ناگفته نماند این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر مجیک او اس 8 همراه است. همچنین یک باتری 5600 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 وات دارد. گوشی مذکور به سه دوربین 50 مگاپیکسل واید، 180 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو و 50 مگاپیکسل اولتراواید تجهیز است و دوربین سلفی 50 مگاپیکسل با سنسور 3بعدی دارد.

محصول آنر ویژگی‌های قابل توجهی داشته و با قیمت بالایی عرضه شده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *