،

این 3 گوشی موبایل تابستان پرفروغی خواهند داشت

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
3 گوشی که در تابستان امسال نباید از خرید آن‌ها غافل شد

هر سال دو بزنگاه اصلی برای تعویض تلفن همراه وجود دارد. اولین مرحله معمولاً در سه ماهه آخر سال است، با استفاده از جمعه سیاه، کریسمس… و مرحله دیگر با خریدهای زیاد گوشی هوشمند درست قبل از تابستان برای به نمایش گذاشتن تلفن جدید در سفرها برای گرفتن عکس‌های زیاد و موارد دیگر است. کسانی هستند که از قبل این آخرین ایده را در ذهن دارند و اگر شما یکی از آنها هستید، 3 گوشی مناسب وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

می و ژوئن، دو ماه عالی برای خرید یک گوشی هوشمند جدید، با استفاده از پیشنهادات بهاری قبل از تابستان هستند. یک گزینه هوشمند با در نظر گرفتن قیمت خوبی که همراه با این واقعیت است که شما می‌توانید تلفن همراه خود را کاملاً نو کنید. 3 مدل انتخاب شده دارای باتری بزرگی هستند، بنابراین لازم نیست نگران شارژر، دوربین خوب و عملکرد قابل اعتماد برای تجربه ای چابک و در عین حال روان باشید. آنها به محدوده قیمت متفاوتی تعلق دارند، بنابراین می‌توانید بسته به ترجیحات مالی خود انتخاب کنید.

Redmi Note 13 Pro

اگر گوشی موبایلی هست که قرار است تابستان آینده پرفروش شود، آن گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو در نسخه 4G آن است. در حال حاضر می‌توانید آن را با قیمتی در حدود 220 یورو پیدا کنید و با این قیمت یک گوشی برتر است. تا دندان به ویژگی‌های بسیار جالبی مسلح شده است: دوربین 200 مگاپیکسلی با تثبیت کننده، صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، پردازنده با کارایی بالا و شارژ سریع در نیم ساعت.

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که به شما امکان می‌دهد با یک گوشی هوشمند سریع که عکس‌های چشمگیری در سطح جزئیات در حالت 200 مگاپیکسل می‌گیرد، از تابستان نهایت لذت را ببرید. به این نکته باید اضافه کنیم که اکنون می‌توان آن را به سیستم عامل جدید شیائومی موسوم به HyperOS به‌روز کرد که ردمی نوت 13 پرو را به دستگاهی خاص‌تر تبدیل می‌کند.

*قیمت‌ها در زمان انتشار این مقاله است. آنها ممکن است در طول زمان تغییر کنند.

سامسونگ گلکسی A55

سامسونگ یک گوشی مناسب میان‌رده دارد که تابستان امسال خوش‌اقبال خواهد بود. این آخرین نسل گلکسی A55 است. گوشی با ظاهری زیبا که با توجه به پشت شیشه‌ای و بدنه آلومینیومی خود در نگاه اول جلب توجه می‌کند و طراحی ممتازی را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین به لطف عملکرد فوق‌العاده تراشه Exynos 1480 که برای انجام هر کاری در طول سفر شما مفید خواهد بود، اعم از بازی کردن، خواندن، تماشای فیلم، در داخل نیز زیبا است.

سامسونگ مناسب خرید گلکسی آ55

برای این نوع کارها، صفحه نمایش پنل Super AMOLED سامسونگ برای تصویر عالی عمل می‌کند. رنگ‌ها همیشه خالص و واقعی به‌نظر می‌رسند، چیزی که در عکس‌های دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، که طبیعی بودن آن مزیت اصلی آن است، نیز به‌چشم می‌خورد. این دستگاه دارای جدیدترین اندروید و تمام ویژگی‌های جدید همراه با آن است، همچنین 4 سال به‌روز رسانی تضمینی و 5 سال وصله امنیتی ارائه می‌شود.

گوگل پیکسل 8

واضح است که پیکسل 8 گوگل یکی از آنهایی خواهد بود که برای خرید یک گوشی مناسب رده بالا در تابستان امسال انتخاب شده است. اگر خوش شانس باشید می‌توانید آن را از 500 یورو و کمتر پیدا کرد، قیمتی فوق‌العاده برای مدلی با ویژگی‌های مشابه. این رقم همراه با ۷ سال به‌روزرسانی طولانی‌مدت، نوید یک تجربه اندروید ایده‌آل را به همراه عملکردهای هوش مصنوعی هوشمند گوگل می‌دهد که با آن می‌توانید در هنگام ویرایش عکس‌ها و ویدیوها، علاوه بر بسیاری از امکانات دیگر، شگفت‌‌زده شوید.

گوشی موبایل گوگل پیکسل 8 پرو مناسب برای خرید در تابستان

دوربین Google Pixel 8 یکی از بهترین‌ها در حال حاضر است و با هزینه‌ای که دارد، از نظر واقع‌گرایی و نمایش بافت‌ها، چیزی مشابه آن را نخواهید یافت. به لطف رنگ‌ها و وضوح صفحه نمایش OLED که اگر گوشی‌های کوچکتر از حد معمول دوست دارید، اندازه آن عالی است، تصویر فوق العاده به‌نظر می‌رسد. عملکرد آن مثل یک موشک است، در حالی که باتری آن بسیار دوام دارد. این گوشی مناسب برای گرفتن بهترین عکس‌ها از سفرهای تابستانی خود برای نشان دادن در شبکه‌های اجتماعی است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *