، ، ،

قابلیت سفارشی‌سازی اسکرین برای گوشی سامسونگ شما منتشرشد+نحوه فعال‌سازی

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ویژگی جدید سفارشی‌سازی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ گلکسی
ویژگی جدید سفارشی‌سازی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ گلکسی

فهرست مطالب

داشتن یک گوشی رده‌بالا سامسونگ دارای مزایای متعددی از جمله دسترسی به Good Lock است. Good Lock به شما امکان می‌دهد قفل ویژگی‌های اضافی را باز کنید و بخش‌های مهم گوشی Galaxy و رابط کاربری One UI آن را سفارشی کنید. یکی از ماژول‌های آن، Home Up، که گزینه‌های سفارشی سازی اسکرین اضافی را برای راه‌انداز One UI ارائه می‌کند، اکنون به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که ویژگی‌های جدید قابل توجهی را اضافه می‌کند.

آخرین نسخه Home Up، v15.0.01.19، ویژگی جدیدی به نام App Icon Setting را معرفی می‌کند. این گزینه به شما امکان می‌دهد اندازه نمادهای برنامه را در صفحه اصلی و کشوی برنامه تنظیم کنید و به آنها اجازه می‌دهد از 80٪ تا 120٪ اندازه اصلی خود باشند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تغییر اندازه نمادهای برنامه به این معنی نیست که می‌توانید میانبرهای بیشتری را در صفحه اصلی قرار دهید. که توسط تنظیم اندازه شبکه برنامه تعیین می‌شود.

یکی دیگر از آپدیت‌های اصلی Home Up نسخه 15.0.01.19، معرفی Finder Access است. پس از فعال شدن این ویژگی، می‌توانید به ابزار جستجوی کل سیستم سامسونگ، معروف به Finder، به‌سادگی با کشیدن انگشت به سمت پایین در هر نقطه از صفحه اصلی یا در کشوی برنامه دسترسی داشته باشید.

آخرین به‌روز رسانی ماژول Home Up همچنین سفارشی‌سازی پوشه را افزایش می‌دهد. به شما امکان می‌دهد رنگ پس زمینه پوشه‌ها را تغییر دهید. همچنین به شما امکان می‌دهد شدت تاری پس‌زمینه را تنظیم کنید و ترتیب آیکون‌ها را در پوشه‌ها تغییر دهید.

شرایط استفاده از جدیدترین ماژول HOME UP سامسونگ

چگونه از هوم آپ سامسونگ استفاده کنیم

برای استفاده موثر از آخرین ماژول Home Up، گوشی Galaxy شما باید One UI 6.1 را اجرا کند. کاربران با One UI 6.0 گزارش داده‌اند که گزینه‌های جدید در دستگاه‌های آنها کار نمی‌کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که به آخرین نسخه راه‌انداز One UI موجود در فروشگاه گلکسی به‌روزرسانی شده‌اید. طبق یادداشت‌های منتشر شده سامسونگ، برخی از ویژگی‌های Home Up جدید به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا فقط روی Galaxy S24 با نسخه جدید برنامه One UI Home کار کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین لیست دستگاه‌های واجد شرایط دریافت گلکسی One UI 6.1

نحوه نصب جدیدترین ماژول HOME UP برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ

می‌توانید آخرین نسخه ماژول Home Up را از طریق فروشگاه گلکسی دانلود کنید. طبق معمول، می‌توانید مستقیماً از برنامه Good Lock نیز استفاده کنید. با این حال، به‌روز رسانی هنوز به‌طور گسترده در دسترس نیست. اگر آن را نمی‌بینید، می‌توانید APK را از APKMirror جانبی دانلود کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *