،

گلکسی S24FE: این گلگسی سامسونگ ممکن است با تاخیر از راه برسد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گلکسی S24FE : این گلگسی سامسونگ ممکن است با تاخیر از راه برسد

سامسونگ همیشه اوایل سال به معرفی نسل جدید پرچمداران خود موسوم به سری گلکسی اس می‌پردازد که امسال سری گلکسی اس 24 بود. در حالی که چند سالی می‌شود شاهد معرفی نسخه قاتل پرچمدار این خانواده هستیم، انتظار داریم سال 2024 نیز یک قاتل پرچمدار خوش قیمت برای سری گلکسی اس 24 معرفی شود.

این مدل بدون شک گلکسی S24FE نام خواهد داشت و چند بار شایعاتی پیرامون آن فاش شد. حال جزئیات جدیدی به بیرون درز کرد که شاید خبر خوبی برای طرفداران سری گلکسی FE نباشد.

رسانه GalaxyClub آشکار کرده که سامسونگ در حال توسعه گوشی با اسم رمز R12 است و اگر این الگو را در سال‌های قبل دنبال کنیم، به سری گلکسی FE مربوط می‌شود و بدون شک این اسم رمز هم به گلکسی S24FE ربط دارد.

سال گذشته بود که اسم رمز R10 برای گلکسی S22FE در نظر گرفته شد که متاسفانه به عرضه نرسید. متاسفانه جز اسم رمز اطلاعات چندانی از گلکسی S24FE در دست نیست اما انتظار داریم با مشخصات بهبودیافته نسبت به نسل فعلی عرضه شود.

سامسونگ سال گذشته در سپتامبر گوشی گلکسی S23FE را همراه چند محصول دیگر از این سری معرفی کرد. بنابراین اگر شاهد رونمایی گلکسی S24FE باشیم، قطعا با چند محصول دیگر از این سری رونمایی خواهد شد.

این رسانه افزود که ممکن است گوشی گلکسی S24FE با تاخیر عرضه شود و همچون S23FE تاریخ دقیق عرضه و رونمایی ندارد. از آنجایی که اطلاعات چندانی از نسل بعدی در دست نیست، در ادامه قصد داریم بیشتر با گلکسی S23FE آشنا شویم.

 مشخصات کلیدی گلکسی S23FE

سامسونگ در سپتامبر گوشی گلکسی S23FE را معرفی کرد اما در اکتبر به بازار رسید. دستگاهی قاتل پرچمدار که طراحی چشم نواز و مشخصات کلیدی قابل توجه را در کنار قیمتی مناسب ارائه می‌کند.

این گوشی ابعاد 158 در 76 در 8.2 میلیمتری دارد و وزن آن به 209 گرم می‌رسد. بدنه در جلو و عقب از جنس شیشه بوده و فریم آلومینیومی هم شامل آن شد. البته باید به استاندارد کاملا ضدآب IP68 هم اشاره کنیم.

گلکسی S23FE دارای نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک امولد 2ایکس با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1450 نیت است و وضوح FHD+ را ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 که هر کدام در مناطق خاصی عرضه می‌شوند، پرداخت.

رم این گوشی 8 گیگ بوده و با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قابل تهیه است. محصول سامسونگ در عقب سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید دارد و دوربین سلفی یک حسگر 10 مگاپیکسل است.

در سایر مشخصات باید به اسپیکر استریو، پورت USB-C، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلوتوث 5.3، وای فای 6e، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات و سرعت شارژ بی سیم 15 وات اشاره کرد.

این گوشی در رنگ نعناع، کرم، گرافیت، بنفش، نیلی، نارنگی با قیمت 450 دلاری عرضه شد. باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از نسل بعدی آن منتشر شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *