،

گوشی ریلمی 12 لایت به عنوان ریبرند ریلمی C67 معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی ریلمی 12 لایت به عنوان ریبرند ریلمی C67 معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی عضو جدیدی را به سری ریلمی 12 افزود. این مدل چیزی نیست جز گوشی ریلمی 12 لایت که از پسوند لایت می‌توان به میان رده بودن آن پی برد.

این دستگاه در حقیقت همان Realme C67 4G بوده که با نمایشگر 90 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 685 و دوربین عقب 108 مگاپیکسل عرضه شد. Realme 12 Lite در رنگ مشکی و سبز روشن عرضه خواهد شد و به سیستم عامل اندروید 14 مجهز است.

همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 33 واتی و استاندارد ضدپاشش آب IP54 اشاره کرد. ریلمی 12 لایت در نسخه پایه 337 دلار قیمت دارد و به 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی مجهز است. نسخه 8 گی گرم و 256 گیگ آن بیش از 460 دلار قیمت دارد. 

شرکت ریلمی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند که دارای مشخصات کلیدی و ویژگی‌های برجسته هستند. ریلمی 12 لایت قرار است راهی بازار هند شود و مدتی بعد در سایر نقاط به فروش می‌رسد. ریلمی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد تا بتواند نیاز مخاطب را برآورده سازد.

این گوشی هوشمند جدید انتظار داریم بزودی در بازارهای مختلفی عرضه شود. گوشی ریلمی سی 67 با ویژگی‌های قابل توجه به فروش رسید و اکنون نسخه ریبرند آن راهی بازار خواهد شد و یک مدل برجسته است.

از مشخصات کلیدی ریلمی C67 نسخه 4G باید به نمایشگر IPS LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز و شدت روشنایی 950 نیت. این گوشی دوربین عقب 108 مگاپیکسل واید و 2 مگاپیکسل عمق دارد. دوربین سلفی این مدل نیز یک حسگر 8 مگاپیکسل بوده که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

ریلمی انتظار داریم بزودی مدل‌های جدید و بیشتری را معرفی و عرضه کند و به این مدل بسنده نخواهد کرد. 

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *