،

چه دلیل منطقی بین امضای قرارداد AI مایکروسافت با کوکاکولا وجود داشت؟

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
قرارداد کوکاکولا با IA مایکروسافت

کوکاکولا پس از امضای رسمی قرارداد 1.1 میلیارد دلاری با مایکروسافت، به‌دنبال تسریع استفاده از AI در خدمات تولید نوشیدنی خود است.

طبق توافق جدید، کوکاکولا به مایکروسافت کلود و قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد آن به‌عنوان بخشی از توافق متعهد می‌شود.

این مشارکت، انقلاب مداوم فناوری کوکاکولا را برجسته می‌کند که توسط Microsoft Cloud، پلتفرم ابری و هوش مصنوعی استراتژیک و محبوب جهانی این شرکت پشتیبانی می‌شود.

در نتیجه این همکاری، کسب‌وکارها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا فناوری‌های جدید مانند سرویس OpenAI Azure را آزمایش کنند تا موارد استفاده خلاقانه و مولد هوش مصنوعی را برای برنامه‌های تجاری مختلف ایجاد کنند.

این شامل استفاده از مزایای بالقوه Copilot برای Microsoft 365 برای افزایش بهره‌وری اداری است.

طبق گزارش‌ها، کوکاکولا تمام برنامه‌های خود را به مایکروسافت آژور منتقل کرده است و بیشتر شرکای مستقل بطری‌سازی از این روش پیروی کرده‌اند.

کوکاکولا، پیشرو در استفاده از هوش مصنوعی، تقریباً یک سال است که با هوش مصنوعی مولد آزمایش می‌کند و قبلاً از سرویس OpenAI Azure برای بازنگری در صنایع مختلف از جمله بازاریابی، تولید، زنجیره‌های تامین و غیره استفاده کرده است.

این کسب‌وکار اکنون در حال بررسی نحوه استفاده از دستیارهای دیجیتال با قابلیت‌های هوش مصنوعی در سرویس Azure OpenAI برای کمک به کارکنان در بهبود تجربیات مشتری، ساده‌سازی فرآیندها، تشویق نوآوری، به‌دست آوردن مزیت رقابتی، افزایش بهره‌وری و شناسایی چشم‌اندازهای تجاری جدید است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *