،

گوشی اوپو K12 برخلاف وان پلاس Nord CE 4 از NFC پشتیبانی می کند

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی اوپو K12 برخلاف وان پلاس Nord CE 4 از NFC پشتیبانی می کند

شرکت اوپو در روزهای آینده از گوشی جدید اوپو K12 خود که در واقع نسخه ریبرند از وان پلاس Nord CE 4 است، رونمایی خواهد کرد. تاکنون جزئیات مختلفی آشکار کرده و به تازگی یک تیزر جدید جزئیات تازه‌ای را در اختیار گذاشت.

طبق تیزر بدست آمده، گوشی آینده اوپو به یک بلستر IR مجهز است و این گوشی شامل پشتیبانی از NFC هم می‌شود. پشتیبانی از چنین فناوری که در  وان پلاس Nord CE 4 وجود ندارد قابل توجه خواهد بود، اگرچه در بیشتر موارد دو مدل گوشی شبیه هم هستند. به نظر رسیده اوپو تصمیم دارد ویژگی‌های بیشتر و بهتری را در K12 تعبیه کند.

در حقیقت باید وان پلاس Nord CE 4 را نسخه جهانی اوپو K12 دانست. گذشته از موارد گفته شده، دستگاه به یک آنتن گسترده 360 درجه با دو آنتن در هر قسمت مجهز است. در سوی دیگر گیمرها با چنین گوشی تجربه کاربری خوبی خواهند داشت بخصوص اینکه دارای یک سیستم اتلاف حرارت با عملکرد فوق العاده عالی است و مساحت سیستم کولینگ به 15277 میلی‌متر مربع می‌رسد.

گذشته از این یک منطقه 4129 میلیمتر مربعی برای اتلاف گرمای VC خنک کننده مایع هم تدارک دیده شد. گرافیت مورد استفاده در دستگاه 23 درصد بهتر از گرافیک ساده است تا بتواند گرما را بهتر از گرافیک ساده دفع کند. سیستم کولینگ یا همان خنک کننده بخش مهمی بوده که هر گوشی برای گیمینگ به آن نیاز دارد.

زیرا با اجرا برنامه‌های سنگین روی گوشی، سخت افزار به حداکثر عملکرد رسیده و تولید حرارت می‌کند، در نتیجه با وجود سیستم خنک کننده بهینه، سخت افزار خنک باقی مانده و عملکرد پایداری دارد. گذشته از آن یک موتور خطی محور X هم تعبیه شده تا تجربه بازی روی گوشی به مراتب بهتر باشد. 

در بخش صوتی، اسپیکرهای استریوی دوگانه تعبیه شده تا صدایی گوش نواز و شفاف به مخاطب ارائه شود. گوشی K12 یک میان رده با مشخصات کلیدی قابل توجه است که بدون شک می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اوپو تلفن هوشمند جدید خود را معرفی کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *