،

خودروساز سوئدی از گوشی پولستارفون رونمایی کرد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
خودروساز سوئدی از گوشی پولستارفون رونمایی کرد

پولستار زیربرند شرکت خودروسازی جیلی که خود نیز یک برند تولیدکننده اتومبیل الکتریکی است، به تازگی اولین گوشی هوشمند خود را با نام پولستارفون معرفی کرد. گوشی که شباهت فاحشی به گوشی میزو 21 دارد و گویی میزو از شرکای پولستار در توسعه با این برند سوئدی همکاری داشت.

در ادامه با مشخصات کلیدی گوشی پولستارفون آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

پولستار سعی کرد از طراحی گوشی‌های میزو استفاده کند، از این رو گوشی پولستارفون شباهت فاحشی به میزو 21 دارد. دستگاه ابعاد 165 در 74 در 8 میلیمتری دارد و وزن آن به 214 گرم می‌رسد. همچنین استاندارد ضدآب IP68 هم برای این گوشی رده بالا تدارک دیده شد. همچنین در طراحی بدنه تخت و صافی دارد که مینیمالیستی به نظر می‌رسد.

نمایشگر و باتری

پولستارفون دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED با سایز 6.7 اینچی و نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1250 نیت است. این نمایشگر به پوشش شیشه Titan Glass 2.0 مجهز شده تا دوام بالایی از خود نشان دهد. در سوی دیگر وضوح نمایشگر QHD+ بوده و تجربه کاربری لذت بخشی را رقم می‌زند.

این گوشی دارای باتری 5050 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 وات است و به صورت بی سیم هم سرعت شارژ 50 واتی ارائه می‌دهد. البته شارژ بی سیم معکوس 10 واتی هم دارد.

سخت افزار

این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده که در کنار 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می‌گیرد. دستگاه یک پرچمدار رده بالا به حساب می‌آید.

دوربین

این مدل به دوربین سه گانه در عقب مجهز است که باید به حسگر واید 50 مگاپیکسل، حسگر 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو و 13 مگاپیکسل اولتراواید اشاره کرد. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هم در این گوشی یافت می‌شود. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 8K را دارد و دوربین سلفی هم توانایی فیلمبرداری پروضوحی دارد. 

نرم افزار و سایر ویژگی ها

پولستارفون دارای سیستم عامل Polestar OS بوده و شامل حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلوتوث 5.4، وای فای 7 و پورت USB-C می‌شود. 

تاریخ عرضه و قیمت

پولستارفون در رنگ سفید با قیمت 1000 دلاری بزودی عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه مشخصی ندارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت پولستار مراجعه کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *