،

هوآوی به تولید داخلی 100 درصدی گوشی هوشمند نزدیک می شود

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هوآوی به تولید داخلی 100 درصدی گوشی هوشمند نزدیک می شود

شرکت هوآوی پیشتر سری گوشی پورا 70 پرچمدار را معرفی کرد که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می‌بردند. نقطه عطف این سری تولید 90 درصدی قطعات آن توسط شرکت‌های چینی است. این سری گوشی تنها در بخش دوربین توسط شرکت غیرچینی تامین می‌شود و این نشان می‌دهد هوآوی تصمیم دارد پیشرفت بزرگی در عرصه تولید داشته باشد.

طبق بررسی شرکت تحقیقاتی Teardown و شرکت ژاپنی Fomalhaut Techno Solutions، تامین کنندگان چینی مانند OFilm، Lens Technology، Goertek، Csun، Sunny Optical، BOE و Crystal-Optech از برندهای اصلی تولیدکننده اجزای اصلی سری گوشی Pura 70 هستند که به تولید پردازنده، نمایشگر، بدنه، باتری و برخی دیگر می‌پردازند. 

باید بیان داشت که تنها تنها پردازنده (Kirin 9010) و دوربین اصلی گوشی Pura 70 Ultra به دلیل محدودیت در ساخت ویفر، نیاز به فناوری خارجی دارد. با پیشرفت در ساخت تراشه و دوربین، انتظار داریم در آینده نزدیک هوآوی موفق به تولید داخلی 100 درصدی گوشی‌های هوشمند خود شود.

دو شرکت آنر و هواوی در بازار چین بسیار محبوب هستند و طبق گزارش IDC طی سه ماهه اول 2024، رتبه نخست در بازار گوشی به این دو برند اختصاص دارد. محبوبیت بسیار  سری Pura 70 تقاضا را افزایش داد و موجودی را رو به کاهش برد.  برآوردهای صنعت خبر از عملکرد قوی هوآوی در بازار تلفن هوشمند می‌دهد، با محموله‌ احتمالی گوشی‌ هوشمند 50 میلیون دستگاهی.

انتظار داریم تنها خود گوشی پورا 70 با فروش 10 میلیونی، نقش بسزایی در این موفقیت داشته باشد. سری پورا 70 نشان داد که هوآوی تصمیم جدی در داخلی سازی قطعات گوشی هوشمند دارد و بزودی آمار تولید به 100 درصد هم خواهد رسید. این آمار نشان داده که شرکت‌های چینی توانایی بزرگی در تولید با وجود تحریم‌ها دارند و می‌توانند مطابق با تقاضا تولید را پیش ببرند.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا هوآوی در سال جاری فروش بالایی بدست خواهد آورد یا خیر. برند مورد اشاره همیشه سعی داشته با وجود تحریم داخلی سازی داشته و بتواند نیاز مخاطب خود را بدون اتکا به شرکت‌های خارجی برآورده سازد. سری پورا 70 چند مدل دارد و گزینه پرچمدار هوآوی هستند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *