،

 گوشی ناتینگ فون 2a جدید بزودی معرفی خواهد شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 گوشی ناتینگ فون 2a جدید بزودی معرفی خواهد شد

ناتینگ برند مطرح بریتانیایی تصمیم دارد بزودی نسخه جدیدی از ناتینگ فون 2a را معرفی کند. گوشی میان رده‌ای که اخیرا رونمایی شد و به بازار رسید. رونمایی در روز 29 آوریل یا همان 10 اردیبهشت انجام خواهد گرفت.

در حالی که مشخص نیست نسخه جدید چه تفاوتی با مدل اصلی دارد اما تصویری از نسخه آبی رنگ دستگاه آشکار شد و گویی قرار است تنها در بخش رنگ‌بندی تغییری را مشاهده کنیم.

پیشتر نیز افشاگر صنعت Technerd تصویری از نسخه آبی گوشی ناتینگ فون 2a جدید را منتشر کرد. این افشاگر همچنین تصمیم گرفت یک رندر دیگر هم به اشتراک بگذارد. رندر منتشر شده توسط ناتینگ تایید نشده و دقیقا نمی‌دانیم آیا صحت دارد یا خیر.

بنابراین باید تا 29 آوریل و روز رونمایی این مدل جدید منتظر بود.

مشخصات کلیدی ناتینگ فون 2a جدید

این گوشی هوشمند در مارس سال جاری معرفی شد. گوشی که بدنه و فریم پلاستیکی شامل آن شده و از نورپردازی گلیف کمتر نسبت به سایر نسخه‌ها برخوردار است. دستگاه ابعاد 161 در 76 در 8.6 میلیمتر و وزن 190 گرم شامل آن شده است. در سوی دیگر باید به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1300 نیت با وضوح FHD+ و پوشش شیشه گوریلاگلس 5 اشاره کرد.

محصول ناتینگ با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر Nothing OS 2.5.5 عرضه شد. این گوشی به قلب تپنده دیمنسیتی 7200 پرو 4 نانومتری مجهز است که در کنار تراشه گرافیکی Mali-G610 MC4 می‌تواند عملکرد مطلوب از خود نشان دهد. دستگاه 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی هم برای آن تدارک دیده شد.

ناتینگ فون 2a در عقب دو حسگر واید 50 مگاپیکسل و اولتراواید 50 مگاپیکسل دارد که حسگر اصلی توانایی ضبط ویدئو 4K را رقم می‌زند. دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 1080پیکسل است. در سایر مشخصات باید به اسپیکر استریو بدون جک هدفون، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلوتوث 5.3، وای فای 6، پورت USB-C و غیره اشاره کرد.

البته ناگفته نماند این گوشی باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی هم دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون مدل جدید باید منتظر بود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *