،

منتظر هدست اپل Vision Pro 2 قبل از پایان 2026 نباشید

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
منتظر هدست اپل Vision Pro 2 قبل از پایان 2026 نباشید

شرکت اپل ویژن پرو را در فوریه 2024 راهی بازار کرد. یک هدست واقعیت ترکیبی که تنها در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد و احتمالا در آینده نزدیک راهی بازارهای دیگر هم خواهد شد. در حالی که نسل اول عرضه شده، خبرهایی درباره تاخیر در توسعه نسل بعدی این هدست به گوش می‌رسد. در گزارش جدید آمده که قبل از پایان 2026 قرار نیست شاهد معرفی ویژن پرو 2 باشیم.

پیشتر تیم کوک مدیرعامل اپل بیان داشت که سال 2024 طرفداران چینی می‌توانند هدست را تهیه کنند. مارک گورمن از خبرنامه Power On فاش کرده که در نقشه راه اپل خبری از عرضه هدست جدید طی دو سال آینده نیست. در ماه فوریه نیز تحلیلگر مینگ چی کو تایید کرد که اپل تصمیم ندارد تا دو سال آینده مدل جدید ویژن پرو را معرفی کند.

اپل تصمیم دارد حداقل تا سه سال آینده مدل جدیدی ارائه ندهد و قصد ندارد به صورت فوری و با نقص محصولی را عرضه دارد. این یعنی اپل نقشه راهی برای ویژن پرو طی دو سال آینده ندارد. گورمن افزود، این شرکت اکنون سه اولویت تدارک دیده است. نخست اینکه به گسترش بازار خود بپردازد. این یعنی عرضه اپل ویژن پرو در بازارهای مختلف علاوه بر ایالات متحده. گویی چین اولین کشوری است که بعد از ایالات متحده هدست اپل Vision Pro 2 را کسب خواهد کرد. در سایر مناطق باید تا سال 2025 منتظر ماند.

در حالی که اپل پیش بینی فروش 800 هزار دستگاهی هدست اپل Vision Pro 2 را داشت، اما با توجه به عدم استقبال بزرگ، میزان تولید را به 450 هزار دستگاه کاهش داد. از دیگر برنامه‌های اپل ارائه آپدیت‌های مننظم و کارآمد برای هدست است. اواخر سال جاری باید شاهد انتشار آپدیت visionOS 2.0 باشیم و بعید است تغییرات بزرگی در این آپدیت تدارک دیده شود.

قطعا تماشا ویژگی‌های نوآورانه و انقلابی در هدست ویژن پرو بسیار مهیج است. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت برای رونمایی از هدست واقعیت مجازی نسل جدید چیست. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. پیش بینی شده بزودی جزئیات کافی منتشر شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *