،

گوشی جدید یولفون با باتری 15هزار میلی آمپرساعتی معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی جدید یولفون با باتری 15هزار میلی آمپرساعتی معرفی شد

یولفون یکی از برندهای فعال صنعت گوشی در زمینه تولید تلفن هوشمند جان سخت است. این برند همیشه محصولاتی برای ارائه دارد که در عین داشتن بدنه بادوام و جان سخت، ویژگی‌های سخت افزاری مطلوبی هم به مخاطب ارائه می‌دهند.جدیدترین گوشی این برند Armor 26 Ultra نام دارد که یک گوشی بسیار بادوام و پیشرفته است.

براساس آزمایش‌های صورت گرفته، این گوشی توانایی آن را دارد حتی در جنگ هم سالم بماند. یک بلندگو بسیار قدرتمند در عقب این گوشی تعبیه شده که قدرت صدا 121 دسی بل ایجاد می‌کند. دستگاه یولفون در بحث مشخصات ضعیف نیست و ویژگی‌های چشمگیری را در آن می‌توان یافت. از جمله یک دوربین اصلی واید 200 مگاپیکسل با دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسل که در کنار آن دوربین مادون قرمز 64 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابری هم تعبیه شد.

در بخش نمایشگر پنل IPS LCD با سایز 6.7 اینچی و وضوح FHD+ که نرخ نوسازی 120 هرتز دارد، قرار گرفته است. در قلب تپنده آن یک چیپ مدیاتک Dimensity 8020 قرار دارد که هر چند میان رده است، اما توانایی بزرگی می‌تواند از خود نشان دهد. همچنین باید به 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی هم اشاره کنیم.

دستگاه جدید یولفون شامل حسگر تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت هم می‌شود. جایی که Armor 26 Ultra می درخشد در بخش دوام و بدنه بسیار مستحکم است. این گوشی به استاندارد مقاومت بدنه IP68/IP69K برای دوام در برابر آب و گرد و غبار مجهز شده و همچنین دارای گواهی MIL-STD-810H بوده که به معنای دوام بالا در برابر ضربه و سقوط است. 

دیگر بخش چشمگیر این گوشی یک باتری 15600 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 وات و سرعت شارژ بی سیم 33 وات است. حتی در این گوشی قابلیت شارژ بی سیم معکوس هم گنجانده شد. Ulefone یک مدل واکی تاکی از Armor 26 Ultra را به فروش می‌رساند که که یک سیستم رادیویی سیار دو حالته دیجیتال و آنالوگ دارد.

این یعنی کاربران می‌توانند بین آنتن  UHF و VHF برای عملکرد بهتر واکی تاکی یکی را انتخاب کنند. قیمت آن مشخص نیست و از 13 می راهی بازار چین خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *