،

 گوشی آنر Magic6 RSR راهی بازار شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 گوشی آنر Magic6 RSR راهی بازار شد

شرکت آنر پیشتر گوشی خاص و پرچمدار Magic6 RSR خود را در همکاری با پورشه دیزاین و با الهام از طراحی خودرو پورشه رونمایی کرد. مدلی خاص که از سخت افزار بسیار قدرتمند نیز در آن استفاده شد.

این گوشی هوشمند اکنون به بازار اروپا و برخی بازارهای بین المللی دیگر رسیده است. محصول آنر دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم 24 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی و دوربین عقب 50 مگاپیکسل است. در عقب این گوشی ماژول جذاب شش ضلعی تعبیه شده که سه دوربین حرفه‌ای با فلاش LED در آن قرار گرفت.

مشخصات گوشی آنر Magic6 RSR

محصول خاص آنر دارای ابعاد 162 در 75 در 8.9 میلیمتر است و وزن 237 گرمی دارد. دستگاه به استاندارد ضدآب IP68 مجهز شده تا دوام بالایی از خود نشان دهد. این مدل دارای نمایشگر 6.8 اینچی LTPO OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز است و شدت روشنایی 5000 نیت ارائه می‌دهد. پنل تراکم 453ppi داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه 91درصدی است.

همچنین باید به محفاظ شیشه NanoCrystal Shield برای دوام بیشتر نمایشگر اشاره کرد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد و حداکثر 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد. 

در بخش دوربین سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، 180 مگاپیکسل تله فوتو پریسکوپ و 50 مگاپیکسل اولتراواید دارد و دوربین اصلی قیمت ضبط ویدئو 4K را فراهم می‌کند. همچنین باید به دوربین سلفی 50 مگاپیکسل با حسگر 3D در جلو اشاره کرد.

گوشی آنر Magic6 RSR به وای فای 7، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB-C مجهز شد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم در آن پیدا می‌شود. این تلفن هوشمند یک باتری 5600 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 وات دارد و از سرعت شارژ بی سیم 66 واتی هم بهره می‌برد. دستگاه در رنگ خاکستری عقیق، توت منجمد با قیمت پایه 1870 یورو عرضه می‌شود.

آنر هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده و پرچمدار خود را با طراحی چشم نواز معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری نیز محصولات جذابی برای معرفی داشته تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *